سازنده‌ی Five Nights at Freddys مجبور به استعفا شد!

سازنده‌ی Five Nights at Freddys مجبور به استعفا شد!

به گزارش ساویس‌گیم، سازنده‌ی Five Nights at Freddys که مجموعه‌ای محبوب و پرطرفداری است، مجبور به استعفا شد. جامعه‌ی مسموم و مریض LGBT+ (این پلاس را گذاشتیم چون اصلاً تمامی ندارند، هر روز یک فرقه‌ای ظاهر می‌شوند!) این بازی‌ساز را با سیل توهین‌ها و فحاشی‌ها مجبور به استعفا کردند.

سازنده‌ی Five Nights at Freddys یعنی جناب Scott Cawthon در متن خداحافظی خود گفت: از تمام طرفداران که در طول این سال‌ها از من حمایت کرده‌اند سپاسگزارم. اما تشکر ویژه را از جامعه‌ی LGBT (الی حروف آخر لاتین) دارم که در هفته‌ی گذشته حسابی بنده را مورد عنایت قرار داده‌اند!

سازنده‌ی Five Nights at Freddys مجبور به استعفا شد!

این بازی‌ساز که با خلق مجموعه‌ی Five Nights at Freddys برای خود اسم و رسمی دست و پا کرده در حالی مجبور به استعفا شده است که تنها جرم او اعتقاد مذهبی و مسیحی بودن است. همچنین او از رئیس جمهور قبلی ایالات متحده حمایت کرده بود چرا که دیدگاه نزدیکی به ایشان داشته است و فردی پایبند به اصول خانواده بوده است.

در ادامه‌ی پیام خود Scott Cawthon اعلام کرد: من یک جمهوری‌خواه هستم، یک مسیحی هستم و خدا پرستم. من به عدالت اعتقاد دارم و علم را نیز قبول دارم؛ برخلافِ این صحبت‌هایی که پیرامون من ایجاد شده است.

ولی وقتی جامعه تصميم به حذف تو گرفته‌اند، چه می‌شود کرد. من برای پول بازی نمی‌ساختم که حال نگران تحریم این فرقه و فلان گروهک باشم. به همین دلیل تصميم دارم مسؤلیت مجموعه‌ی Five Nights at Freddys را به شخص معتمدی بسپارم و خودم به خانواده و کارهای مورد علاقه‌ام بپردازم.

Scott Cawthon

این هم از یک قربانی دیگر در هنر هشتم. این جامعه‌ی سمی که به این شکل رفتار می‌کنند واقعاً شایسته‌ی حمایت هستند!؟ آینده‌ی بازی‌های ویدئویی با وجود این جریانات کثیف روشن نیست.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها