تماشا کنید: نمایش جذاب Devolver Digital و کنایه‌ای دلچسب!

تماشا کنید: نمایش جذاب Devolver Digital و کنایه‌ای دلچسب!

به گزارش ساویس‌گیم، Devolver Digital ناشر دوست داشتنی بازی‌های مستقل باز هم خوش درخشید تا کلاس درسی باشد برای شرکت‌های بزرگ و پر مدعا در خصوص چگونگی برگذاری یک نمایش جذاب و سرگرم‌کننده. در طول چند سال گذشته مراسم این ناشر خوش ذوق برای من مورد انتظار بوده است. چرا که همیشه حرفی برای گفتن داشته‌اند و مانند گیرباکس و رندی پیچفورد مخاطب را احمق فرض نمی‌کنند.

Devolver Digital باز هم صحنه را به آتش می‌کشد

مراسم امسال نیز با میزبانی شخصیت خیالی Nina Struthers برگذار شد. شخصیت جذابی که Devolver Digital چند سالی می‌شود از او برای نمایش‌های دیوانه‌وار خود استفاده می‌کند. موضوع نمایش امسال شرکت، سرویس‌های اشتراکی و ماهیت پول پرستی ناشرهای بزرگ بود. شما می‌توانید کل نمایش را به علاوه‌ی همه‌ی تریلرها در پائین تماشا یا دانلود کنید.

 

دانلود با کیفیتSD| دانلود با کیفیتHD

تماشا به صورت تمام صفحه

 

Shadow Warrior 3

گیم پلی جدید Shadow Warrior 3

آغاز نمایش دیوالور با یک تریلر هیجان انگیز از بازی Shadow Warrior 3 کلید خورد. ما شاهد یک نمایش تند و خونین بودیم که یادآور بازی شگفت‌انگیز DOOM بود. 

 

تماشا کنید: نمایش جذاب Devolver Digital و کنایه‌ای دلچسب!

Trek To Yomi

بازی بعدی که از آن پرده‌برداری شد عنوان جالب و منحصر به فرد Trek To Yomi بود. این بازی در دوران فئودالی ژاپن جریان دارد و به نوعی نمایش آن یادآور بازی Ghost of Tsushima بود. به نوعی می‌توانیم این بازی را یک سوشیمای 2بعدی سیاه و سفید قلمداد کنیم.

 

تماشا کنید: نمایش جذاب Devolver Digital و کنایه‌ای دلچسب!

Phantom Abyss

یکی از بازی‌های جذابی که توجه من را جلب کرد Phantom Abyss بود. در این بازی باید از سیاهچاله‌های مرگبار عبور کنید و با بازی‌بازان دیگر رقابت کنید. به نوعی شما با شبح بازی‌بازان دیگر رقابت خواهید کرد. هر سیاهچال منحصر به فرد خواهد بود و اگر چالش را پشت سر بگذارید، آن سیاهچال به نام شما برای همیشه قفل خواهد شد. بازی Phantom Abyss در تاریخ 1 تیرماه وارد دسترسی زودهنگام خواهد شد.

 

تماشا کنید: نمایش جذاب Devolver Digital و کنایه‌ای دلچسب!

Wizard With A Gun

در نمایش Devolver Digital شاهد نمایش سینماتیک این بازی بودیم. چیزی که مورد توجه بود سبک هنری خاص بازی است. در این بازی شما سیل دشمنان را با استفاده از جادو و سلاح‌های گرم شکست خواهید داد.

 

تماشا کنید: نمایش جذاب Devolver Digital و کنایه‌ای دلچسب!

Death’s Door

یک نمایش دیگر و یک اعجاز دیگر. حقا که دیوالور فقط وظیفه‌ی نشر عناوین شاهکار را برعهده می‌گیرد. Death’s Door برای اینکه شما را عاشق خودش کند فقط به چند ثانیه نیاز خواهد داشت. 29 تیرماه را در تقویم خود علامت بزنید. Death’s Door میهمان Xbox Series X|S, Xbox One و PC خواهد بود.

 

Inscryption

یک بازی کارتی به سبک Devolver Digital. این ناشر خوش ذوق، خوش سلیقه هم هست. اگر طرفدار این سبک بازی هستید و نمایش آن چشمتان را گرفت، در ادامه‌ی همین سال منتظر آن باشید. فراموش نکنید که تریلر همه‌ی این بازی‌ها در ویدئوی بالا نهفته است. از دست ندهید.

 

تماشا کنید: نمایش جذاب Devolver Digital و کنایه‌ای دلچسب!

Devolver Tumble Time

دیوالور بازی‌های موبایلی را هم به سخره می‌گیرد. فقط نمایش این بازی را ببینید تا با مفهوم تریلر تبلیغاتی جذاب آشنا شوید. این بازی به صورت رایگان برای iOS و اندروید منتشر خواهد شد.

 

Demon Throttle

دیوالور دست از کنایه و بازیگوشی نمی‌کشد! Demon Throttle یک بازی شوتر آرکید است که فقط به صورت فیزیکی برای نینتندو سوئیچ عرضه خواهد شد! طرفداران نینتندو حتماً متوجه کنایه‌ی جذاب Devolver Digital شده‌اند. 

خب این بود نمایش شگفت‌انگیز این ناشر دوست داشتنی. یک سال دیگر و یک درخشش دیگر برای کاربلدهای خوش ذوق.

 

5 1 رای
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها