Fortnite در فصل 7 احتمالاً شاهد حضور سوپرمن خواهد بود

فورتنایت Fortnite

با ظهور فصل 7 بازی Fortnite، گمانه زنی در مورد اینکه چه کسی ممکن است در این بازی بتل‌رویال محبوب ظاهر شود کاملاً در حال جابجایی است و ممکن است توسعه دهنده بازی اپیک گیمز برنامه‌های ویژه‌ای برای حضور سوپرمن در لیست قهرمانان این بازی داشته باشد. ظاهراً در آخرین تیزر تبلیغاتی در توییتر رسمی Fortnite ظاهر می‌شود و بحث‌های تازه ای را برانگیخته است. در ادامه همراه ساویس‌گیم باشید.

هنوز چند روز دیگر تا آغاز بخش 2 فصل 7 باقی مانده است، این بدان معنی است که تبلیغات فصل جدید به سرعت در حال نمایش است. این همچنین به معنای بسیاری از حدث و گمان‌های  طرفداران Fortnite است که در حال یافتن دلایلی از تریلرهای منتشر شده برای حضور قهرمانان مختلف دارند. این بازی در فصول اخیر شاهد حضور کاراکترهای افسانه‌های مانند لارا کرافت و مندلورین در میدان نبرد بوده است و قبلاً در شخصیت‌های کتاب‌های کمیک با تعداد زیادی از مطالب با موضوع مارول در فصل 4 فورتنایت بوده‌ایم .در عین حال، تاکنون به اندازه آن زمان خبرهای هیجان‌انگیز نداریم، اما به نظر می‌رسد ممکن است اوضاع در تاریخ 8 ژوئن (18 خرداد) تغییر کند.

جدیدترین تیزر تبلیغاتی که اپیک‌گیمز در توییتر رسمی Fortnite منتشر کرده است. مطابق با قالبی که تاکنون با سایر تیزرها به کار رفته است، دارای سه جسم غیرضروری است که در فضایی بیگانه شناور هستند: گیتار، تفنگ ساچمه‌ای که احتمالاً وجود خواهد داشت یک سلاح جدید و یک عینک که در مرکز قرار دارند. عنوان این توییت “وقتی این وسیله پلاستیکی عجیب و غریب روی صورت قرار می‌گرفت و باعث می‌شد غیر قابل تشخیص به نظر برسیم” اشاره می‌کند که این مشخصات ممکن است همان مشخصات سوپرمن باشد که خود را به عنوان خبرنگار کلارک کنت مبدل می‌کند.

دانلود این ویدیو

به نظر می‌رسد بیگانگان پیش از شروع فصل 7، در Fortnite در حال گشت و گذار بودند و همچنین در مزارع  Colossal Crops نشانه‌های دایره شکلی ظاهر می‌شوند. بنابراین اضافه کردن کال-ال، مشهورترین بیگانه به فورتنایت مطمئناً امری جالب توجه خواهد بود.

فراموش نکنیم که سوپرمن به عنوان یکی از قدرتمندترین و انعطاف پذیرترین شخصیت‌های تاریخ کهن ابرقهرمانی که قدرتهایی حیرت‌انگیزی دارد، شناخته می‌شود. بنابراین جالب خواهد بود که ببینیم چگونه در فورتنایت حضور پیدا خواهد کرد.

5 1 رای
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها