تماشا کنید: تریلر جدید از بازی Pokemon Sword and Shield

Pokemon Sword and Shield

به گزارش ساویس‌گیم، بازی Pokemon Sword and Shield در 15 نوامبر 2019  مصادف با 24 آبان 98 منتشر شد. بعد از یک سال، اولین DLC ، بازی با نام Isle of Armour  منتشر شد. دومین  DLC بازی نیز، با نام The Crown Tundra، به تازگی در سال 2020 منتشر شد. هر دو با نقد و بررسی‌های خوبی، از سوی طرفداران و منتقدان رو به رو شدند. به نظر می‌رسد که Pokémon در حال حاضر فقط بر روی انتشار DLC تمرکز دارد.

تریلر جدیدی از نینتندو زیبایی هر دو منطقه Pokemon Sword and Shield را شبیه مستندهای طبیعت روایت می‌کند. در این ویدیو چندین پوکمون جدید با جدیدترین نسخه منتشر شده وجود دارد. این تریلر همچنین اتفاقاتی را که ممکن است در مناطق مختلف رخ دهد و همچنین مکان‌های عجیب در اقیانوس یا در خشکی که بازیکن می‌تواند مشاهده کند را نشان می‌دهد. تریلر با یادآوری اینکه هر دو DLC در حال حاضر در نینتندو سوییچ در دسترس هستند به پایان می‌رسد.

بازی Pokemon Sword and Shield برای خرید به صورت فیزیکی و دیجیتالی از فروشگاه اینترنتی نینتندو در دسترس است. برای کسانی که هنوز هیچ کدام از DLC ها را انتخاب نکرده‌اند، هر دو در یک بسته دیجیتالی موجود هستند.

دانلود با کیفیت SD | دانلود با کیفیت HD | دانلود با کیفیت FullHD

تماشا به صورت تمام صفحه

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها