نوردیسک 40% از سهام MercurySteam را تصاحب کرد؛ چندین پروژه در حال ساخت

MercurySteam

به‌ گزارش ساویس‌گیم، توسعه‌ دهنده‌ی اسپانیایی MercurySteam که بخاطر کار بر روی مجموعه‌ی تحسین شده‌ی Castlevania: Lords of Shadow شناخته شده است، خبر داد که نوردیسک 40% از سهام آن را خریداری کرده است. شایان ذکر است که خود نوردیسک گیمز بخشی از نوردیسک فیلم است و نوردیسک فیلم نیز زیر نظر اگمونت مدیا قرار دارد. نکته‌ی جالب توجه‌تر اینجاست که این شرکت هم‌اکنون 7 استودیوی بازی‌سازی را زیر نظر خود گرفته است. استودیوهایی چون Avalanche Studios (Just Cause, Generation Zero, theHunter, Rage 2), Reto Moto (Heroes & Generals), Flashbulb (Trailmakers) و ناشر عناوین مستقل Raw Fury.

آقای مارتین از نوردیسک گیمز در این خصوص می‌گوید:

پس از ملاقات با مؤسس و تیم مرکوری استیم، ما بلافاصله متوجه استعداد بالای این افراد شدیم. این استودیو بدون شک جزو برترین توسعه‌دهندگان PC و کنسول در اروپاست و ما خوشحالیم که آن‌ها به ما پیوستند. سابقه‌ی MercurySteam کاملاً مشخص است و نیازی به گفتن ندارد، بازی‌های در دست ساخت آن‌ها نیز بسیار امیدوارکننده به نظر می‌رسند.

انریک آلوارز از مرکوری استیم نیز در این خصوص گفت:

ما به گرمی حضور نوردیسک گیمز به عنوان شریک تجاریمان را می‌پذیریم. ما پس از اولین ملاقات متوجه نقاط اشتراک یکدیگر شدیم. آینده روشن است و منتظر عناوین ما باشید.

شایان ذکر است که استودیوی MercurySteam بر روی چندین پروژه در حال کار است اما اطلاعات تکمیلی از آن‌ها در دسترس نیست. منتظر اطلاعات جدید از این استودیوی مادریدی باشید.

خب دوستان نظرتان چیست؟ با عناوین این استودیو آشنا هستید؟ لطفاً با ما در بخش نظرات در میان بگذارید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: khc.reza@gmail.com

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها