بازی Minecraft Dungeons در سال اول به 11.5 میلیون بازیکن دست یافت

Minecraft Dungeons

در جشن بزرگداشت یک سالگی Minecraft Dungeons ، توسعه دهنده بازی استودیو Mojang در یک پست وبلاگی فاش کرد که این بازی از 11.5 میلیون بازیکن منحصر به فرد در 232 کشور و سرزمین فراتر رفته است. عنوان محبوب اسپین‌آف Dungeon و Minecraft که در تاریخ 26 می سال 2020 منتشر شد. در ادامه همراه ساویس‌گیم  باشید.

اگرچه Minecraft Dungeons پس از انتشار به طور کلی بررسی‌های مطلوبی را دریافت کرد. اما این این اتفاق تغییرات چندانی در خط تولید Minecraft اصلی نداشت. با این وجود جذابیت یک حلقه گیم پلی سبک Diablo همراه با سبک هنری و محیطی الهام گرفته از Minecraft مخاطبان قابل توجهی را به خود جلب کرد.

به روز‌رسانی‌ها و گسترش‌های منظم – از جمله جنگل بیدار، زمستان خزنده، قله‌های زوزه کش، شعله‌های هلندی و عمق پنهان – طرفداران فعلی را در حالی که بازیکنان بیشتری را در همه سیستم عامل‌ها همواره مشتاق نگه می‌دارند. بازی Minecraft Dungeons در حال حاضر در میان جشن رویداد سالگرد Dungeons است که از 26 می آغاز شد و تا 8 ژوئن ادامه دارد. این جشن جدیدترین رویداد فصلی است که جوایز بی‌نظیری را برای بازیکنانی که در آن شرکت می‌کنند ارائه می‌دهد.

با رویداد یک سالگی در اوج جشن خود، توسعه دهنده Minecraft Dungeons در وبلاگی در وب سایت Minecraft اطلاع داد که این بازی از کل 11.5 میلیون بازیکن عبور کرده است. همراه با این موفقیت چشمگیر، استودیو سازنده بازی نیز تعدادی از آمار قابل توجه دیگر را در مورد Minecraft Dungeons ذکر کرد. به عنوان مثال، بازیکنان در مجموع 1.5 کوادریلیون خسارت دیده‌اند و فقط 107.5 تریلیون دلار دریافت کرده‌اند که در مجموع مثبت است.

Minecraft Dungeons

در حالت آخرالزمان Minecraft Dungeons، پرکاربردترین اسلحه‌های غول پیکر، Double Axe ، Whirlwind و Fighter Bindings است. در حالی که بیشترین سلاح‌های دارای آسیب، Rapid Crossbow ، Firebolt Thrower ، و Exploding Crossbow هستند. سه زره محبوب نیز به نام‌های Mystery Armour ، Wolf Armour و Fox Armour هستند.

از نظر Artifacts، بازیکنان Death Cap ، Gong of Weakening و Boots of Swiftness را ترجیح می‌دهند. بیش از 1.1 میلیارد معجون سلامتی مورد استفاده قرار گرفته است که به طور قابل توجهی بیش از 547 میلیون معجون Swiftness و 565 میلیون معجون قابل مصرف است. در سه آمار آخر 13 میلیارد مورد استفاده شده، 527 میلیون TNT پرتاب شده و بیش از 419 میلیارد بلوک راه رفته‌اند. این اعداد نشان می‌دهد که چه طیف بازیکنانی از زمان راه اندازی با Minecraft Dungeons درگیر شده‌اند.

با توجه به اینکه Minecraft در حال حاضر پرفروش‌ترین بازی تاریخ است، انتظار می‌رفت که Minecraft Dungeons حداقل چند میلیون بازیکن را فقط با نام انجمن جمع کند. همانطور که گفته شد. این بازی یک عنوان مانند Minecraft نیست و اولین اسپین آف اصلی این IP است که توسط Mojang توسعه یافته است. بنابراین موفقیت آن کاملاً تضمین نشده است. این بازی همچنین در Xbox Game Pass در هر دو کنسول و رایانه در دسترس است. بنابراین تعدادی از کسانی که آن را بازی کردند در واقع آن را خریداری نکردند. با این وجود تعداد بازیکنان بیش از 11.5 میلیون نفر نشان می‌دهد که Minecraft Dungeons یک موفقیت قطعی است و مخاطبان کاملاً خاص خود هستند.

 

1 1 رای
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها