Concept Art جدیدی از بازی Red Dead 2 به صورت آنلاین منتشر شد

Red Dead

به گزارش ساویس‌گیم، Concept Art جدیدی، برای بازی 2 Red Dead توسط یکی از طراحان سابق راک ‌استار به صورت آنلاین منتشر شد. این بازی در سال 2018 به عنوان دنباله‌ای از بازی تحسین شده Red Dead برای کنسول‌ها منتشر شد. از آن زمان توسعه دهنده بازی بیان کرد که هیچ  DLC داستانی برای این عنوان در آینده وجود نخواهد داشت. عدم انتشار DLC برای این بازی تا حدودی به دلیل موفقیت چشمگیر بخش آنلاین این بازی است.

راک استار بخش آنلاین Red Dead 2 را با ویژگی‌های اختصاصی چند نفره آنلاین شبیه به بازی GTA  راه اندازی و توسعه داد. همین امر باعث شده استودیو Red Dead Online را به عنوان یک بازی مستقل که بدون نیاز به خرید بازی اصلی قابل بازی است، منتشر کند. این بازی حال حاضر با پرداخت تنها 4.99 دلار در سیستم عامل‌های مختلف در دسترس است، اگرچه این قیمت از اول فوریه 2021 افزایش می‌یابد.

Concept Art بازی Red Dead 2 که قبلاً منتشر نشده بود. توسط کاربر deadasdisco به صورت آنلاین منتشر شده است. این اثر هنری توسط دارن بادر، مدیر ارشد هنری سابق راک استار است طراحی شده است. این هنر مفهومی شامل مدل‌های شخصیت، محیط‌ها و صحنه‌های داستانی از بازی است. یکی از این تصاویر ارسال شده نیز نگاه اولیه به شخصیت آرتور مورگان – قهرمان اصلی Red Dead 2 را نشان می‌دهد. راک استار ممکن است تا تصاویر هنری بیشتری را در آینده به نمایش بگذارد. شما می‌توانید تصاویر منتشر شده را در ادامه این مطلب از ساویس‌گیم مشاهده کنید.

red dead redemption 2

 

سایر تصاویر منتشر شده

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها