نقد و بررسی کوتاه بازی خشم 2؛ ماجراهای شهاب قسمت دوم

بازی خشم

بازی خشم 2 دنباله‌ی مستقیم بازی خشم می‌باشد. شما می‌توانید نقد و بررسی بازی نخست را از اینجا مطالعه کنید. همچنین معرفی این بازی نیز در اینجا در دسترس است. دز در ادامه با بررسی بازی خشم 2 با ما همراه باشید.

داستان خشم 2 ماجراهای شهاب در قسمت اول را پی می‌گیرد. و شخصیت اصلی پس از اتفاقات شماره‌ی نخست حال وارد ماجرای پیچیده و مخوفی شده است. برای جلوگیری از افشای داستان از توضیحات بیشتر خودداری می‌کنیم.

خشم 2 به نسبت شماره‌ی قبلی پیشرفت فوق‌العاده‌ای را داشته است. تقریباً همه‌ی مشکلات و کاستی‌های نسخه‌ی نخست در این شماره به خوبی برطرف شده است. طراحی و تنوع محیطی به مراتب نسبت به شماره‌ی قبلی بهبود پیدا کرده است. حال ما شاهد محیط‌های متفاوت با نورپردازی و طراحی متفاوت هستیم. شخصیت‌های بازی نیز طراحی بهتری پیدا کرده‌اند و به راحتی نسبت به یکدیگر قابل تمایز هستند.

مشکلات نسخه‌ی قبلی از جمله منوی انگلیسی و فونت ریز برطرف شده و کاملاً استاندارد شده‌اند. همچنين می‌شود به بهبود صداگذاری بازی به نسبت شماره‌ی نخست اشاره کرد. گیم‌پلی خشم 2 نیز دستخوش بهبودهایی شده است و مکانیک‌های جدیدی به آن اضافه شده است. مانند مکانیک جالب QTE که باید در فرصت مناسب اقدام به لمس نقاط مخصوص از صفحه کنید. ریتم کلی بازی و داستان نیز به نسبت گذشته بهبود پیدا کرده است و در سطح خوبی قرار گرفته است.

در کل پیشرفت بازی خشم 2 کاملاً مشهود است. و استودیوی RDGames در دومین تجربه‌ی بازی‌سازی خود خیلی خوب عمل کرده است و کاملاً مشخص است که به بازخوردهای کاربران توجه داشته است. بدون شک با ادامه‌ی این روند می‌شود آینده‌ی روشنی برای این تیم بازی‌سازی جوان متصور بود.

امتیاز ساویس‌گیم: 8 از 10

5 1 رای
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: khc.reza@gmail.com

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها