سونی: نام God of War جدید، God of War Ragnarok نیست!

سونی: نام God of War جدید، God of War Ragnarok نیست!

به گزارش ساویس‌گیم، چندی پیش با توجه به مدارک رسمی به نظر می‌رسید که نام God of War Ragnarok رسمی است و نام اصلی بازی نیز همین است. اما سونی بلافاصله واکنش نشان داد و گفت بازی God of War جدید هنوز نام و نشان رسمی دریافت نکرده است.

ظاهراً اشتباهی در برگه‌های رسمی شرکت سونی رخ داده بود و یکی از کارمندان به شکل کاملاََ غیر حرفه‌ای برای لحاظ کردن نام و نشان بازی جدید God of War روی به جستجوی اینترنتی آورده است و لوگوی ساخته شده توسط یکی از طرفداران را در برگه‌ی رسمی شرکت لحاظ کرده است! این ماجرا به قدری عجیب و غیر حرفه‌ای بود که خود کوری بارلوگ کارگردان مجموعه هم واکنش نسبتاََ تند و تمسخرآمیزی به این ماجرا نشان داد. سونی هم در ادامه بابت مشکل پیش آمده رسماً عذرخواهی کرد و قول داد در آینده‌ی نزدیک اطلاعات بیش‌تری از بازی مورد انتظار ارائه دهد.

با توجه به این‌که اتفاقات دنباله‌ی مورد انتظار God of War در Ragnarok رخ می‌دهد خیلی از طرفداران هم گمان می‌کردند که بازی بعدی نام God of War Ragnarok خواهد داشت. به خصوص با توجه به تبلیغ بازی که عبارت “رگناروک در راه است” را به نمایش می‌گذاشت. به هر حال فعلاََ باید تا ارائه‌ی اطلاعات بیشتر از طرف سونی منتظر بمانیم.

نظر شما چیست؟ نام بازی جدید خدای جنگ چه خواهد بود؟ لطفاً با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: khc.reza@gmail.com

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها