تحلیل گیم پلی بازی مورد انتظار Farcry 6 به همراه اطلاعات تکمیلی

تحلیل گیم پلی بازی مورد انتظار Farcry 6 به همراه اطلاعات تکمیلی

به گزارش ساویس‌گیم، بازی مورد انتظار FarCry 6 قرار است در 15 مهرماه راهی کنسول‌های نسل 8 و 9 شود. البته که نسخه‌ی PC هم محفوظ است.

گیم پلی جدید بازی بالأخره عرضه شد و باورتان نمی‌شود که چقدر این بازی عجیب و دیوانه‌وار است. از جت پک و احیای سلامتی با آتش گرفته تا مبارزات غیر قابل پیش‌بینی و هیجان‌انگیز. بازی رنگ و بوی فارکرای دارد و عناصر جدیدی هم در بر گرفته است.

حال که تاریخ عرضه‌ی بازی مشخص شده است با تجربه‌ی Farcry 6 کم‌تر از 5 ماه فاصله داریم.

دانلود با کیفیتSD| دانلود با کیفیتHD

تماشا به صورت تمام صفحه

 

یوبیسافت اعلام کرد که به زودی اطلاعات بیش‌تری هم از بازی ارائه خواهند داد. که به احتمال زیاد به این معناست که Farcry 6 در رویداد ماه چند هفته‌ی آینده‌ی یوبیسافت هم حاضر است. در خلال رونمایی هم از نسخه‌های طلائی و تمام و کمال بازی رونمایی شد که در ادامه DLCهای داستانی را به رايگان دریافت خواهند کرد.

فقط کافی است که Farcry 6 از نسخه‌ی پنجم بهتر عمل کند و نقص‌های آن را برطرف سازد. نظر شما در خصوص این بازی چیست؟ نمایش جدید بازی را چگونه ارزیابی می‌کنید؟ برای تجربه‌ی آن مشتاق هستید؟ لطفاً با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها