فیفا حق امتیاز چهارمین تیم ایتالیایی را هم از دست داد

فیفا حق امتیاز چهارمین تیم ایتالیایی را هم از دست داد

به گزارش ساویس‌گیم، فیفا تسلیم کونامی می‌شود. چهارمین تیم سری آ ایتالیا هم به انحصار PES درآمد. و بازی‌های آینده‌ی فیفا حق استفاده از آتالانتا را نخواهند داشت.

کونامی حق امتیاز استفاده از نام، نشان و لباس آتالانتا را از آن خود کرد. به عبارت بهتر بازی فیفا 22 حق استفاده از موارد اعلام شده را ندارد.

حال EA ناچار به استفاده از نام جعلی و لباس من درآوردی است. اتفاقی که چندین سال PES را به آن مجبور کرده بود، حال گریبان خودش را گرفته است. طرفداران فیفا باید به این موضوع عادت کنند. چرا که در سال‌های گذشته هم شاهد از دست رفتن حق امتیازها بوده‌اند. از جمله حق امتیاز یوونتوس و آ اس رم.

ناپولی هم به انحصار PES درآمده است و از سال آینده فیفا اجازه‌ی استفاده از نام و نشان اصلی تیم را نخواهد داشت. بدین ترتیب کونامی 4 تیم ایتالیایی را از آن خود کرده است.

در طول چند سال گذشته کونامی حساب ویژه‌ای روی بازی سالیانه‌ی خود باز کرده است. آن‌ها قرار است نسل جدید را با قدرت آغاز کنند و برای این مهم موتور بازی‌سازی خود را نیز تغییر داده‌اند.

نظر شما چیست دوستان؟ لطفاً با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: khc.reza@gmail.com

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها