تاریخ عرضه‌ی بازی GTA 5 برای PS5 و Xbox Series X|S مشخص شد

GTA V gta 5

به گزارش ساویس‌گیم، بازی GTA 5 برای نسل جدید هم تاریخ عرضه دریافت کرد. شایان ذکر است که نسخه‌ی مستقل GTA Online نیز ذر همان روز عرضه خواهد شد.

قرار نیست از بازی Grand Theft Auto V رهایی پیدا کنیم. عنوانی که 3 نسل است باز عرضه می‌شود و این‌بار قرار است میهمان PlayStation 5 و Xbox Series X|S باشد. سابقاً در هر نسل شاهد چندین بازی جدید و سطح بالا از راکستار بودیم اما از سال 2013 تا به الآن این شرکت بزرگ فقط یک بازی عرضه کرد. آن بازی هم مربوط به 3 سال پیش است. Red Dead Redemption 2 که در 2018 عرضه شد و عنوان لایقی هم بود. در طول این سال‌ها راکستار به GTA 5 دل خوش کرده بود.

بخش آنلاین Grand Theft Auto V تحت عنوان GTA Online موفقیت بزرگی به شمار می‌رفت. موفقیتی که باعث رونق راکستار شد و آن‌ها را به نوعی راحت طلب کرد. حال قرار است شاهد باز عرضه‌ی GTA 5 روی کنسول‌های جدید باشیم. باز عرضه‌ای برای یک عنوان 8 ساله که رنگ و لعاب جدیدی به خود خواهد دید. البته که راکستار کار خود را خوب بلد است و قول چند ویژگی جذاب را هم داده است. مانند حالت اول شخص که در نسخه‌ی نسل هشتم بازی اضافه کرد.

نسخه‌ی نسل جدید GTA 5 در تاریخ 20 آبان‌ماه برای کنسول‌های PS5 و Xbox Series X|S عرضه خواهد شد. کاربران PS4 تا آن تاریخ ماهیانه 1 میلیون دلار پول درون بازی دریافت خواهند کرد.

 

1 1 رای
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: khc.reza@gmail.com

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها