بازی Resident Evil Village روی سری ایکس می‌درخشد‌‌؛ اما روی سری اس می‌لنگد

بازی Resident Evil Village روی سری ایکس می‌درخشد‌‌؛ اما روی سری اس می‌لنگد

به گزارش ساویس‌گیم، تحلیل دیجیتال فاندری از بازی Resident Evil Village از راه رسید. طبق معمول نتیجه‌ی بررسی‌های دیجیتال فاندری گویای برتری بی چون و چرای سری ایکس است. اما سری اس در بخش‌های مختلف می‌لنگد.

طبق بررسی‌ها سری ایکس به راحتی نرخ فریم 60 را با فناوری رهگیری پرتو ارائه می‌دهد. این در حالی است که گزارش‌های قبلی به 45 فریم اشاره کرده بودند. به نقل از دیجیتال فاندری در مجموع سری ایکس برتری جزئی به نسبت PS5 دارد. این ماجرا اما برای سری اس صادق نیست که هیچ، خیلی هم ناجور است. افت فریم و عملکرد نسخه‌ی سری اس اصلاً جالب نیست و مشکلات زیادی دارد.

در مجموع نسخه‌ی PS5 و سری ایکس با فناوری رهگیری پرتو به راحتی نرخ فریم 60 را ارائه می‌دهند. نسخه‌ی سری ایکس برتری جزئی دارد. و در نهایت نسخه‌ی سری اس توان ارائه‌ی کیفیت پایدار را ندارد. با خاموش کردن گزینه‌ی فناوری رهگیری پرتو، کیفیت بصری بازی در سری ایکس و PS5 افزایش قابل ملاحظه‌ای پیدا می‌کند و برای سری اس هم کیفیت نهایی قابل تحمل‌تر می‌شود.

برتری PS5 در بخش بارگذاری بازی خودنمایی می‌کند. شایان ذکر است که علیرغم کاهش زمان بارگذاری بازی Resident Evil Village به نسبت Resident Evil 7 اما باز هم شاهد بارگذاری هستیم. با این حال این بخش در PS5 به صورت لحظه‌ای صورت می‌گیرد و طبق گفته‌ها تا 6 برابر سریع‌تر از سری ایکس است.

در نهایت کیفیت بازی در مجموع خوب ارزیابی شده است. پیشنهاد شده است برای تجربه‌ی بازی Resident Evil Village روی سری اس حتماً رهگیری پرتو را غیر فعال کنید.

خب نظر شما چیست؟ از کیفیت اجرایی بازی راضی هستید؟

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها