رسمی: مایکروسافت سازوکار درآمدی خود را تغییر نمی‌دهد

رسمی: مایکروسافت سازوکار درآمدی خود را تغییر نمی‌دهد

به گزارش ساویس‌گیم، مایکروسافت شایعه‌ی اخیر که می‌گفت آن‌ها قرار است سازوکار درآمدی خود روی ایکس باکس را تغییر دهند، تکذیب کرد. این شایعه با توجه به اطلاعات حقوقی افشا شده پخش شده بود. و از طرفی مایکروسافت چندی پیش اعلام کرده بود که درصد سود حاصل از فروش بازی‌ها روی فروشگاه ویندوز را از 30% به 12% کاهش خواهد داد تا ناشران بیش‌تری به عرضه‌ی بازی روی این فروشگاه ترغیب شوند.

در بخش PC مایکروسافت این قضیه را تأیید کرد. اما در خصوص شایعه‌ی مرتبط با ایکس باکس، آن‌ها این موضوع را تکذیب کردند. در صورتی که این ماجرا به حقیقت می‌پیوست ناشران بازی روی ایکس باکس به جای 70% سهم 88% از فروش بازی را دریافت می‌کردند.

طبیعتاً این اتفاق می‌توانست به برگ برنده‌ی مایکروسافت و ایکس باکس تبدیل شود. چرا که سایر شرکت‌ها از جمله سونی و نینتندو 30% از درآمد فروش را از آن خود می‌کنند. با این حال سران مایکروسافت اعلام کردند که چنین تغییری را در بخش ایکس باکس انجام نخواهند داد.

نظر شما در این خصوص چیست دوستان؟ به نظر شما در صورتی که این اقدام صورت می‌گرفت، نینتندو و سونی چه واکنشی نشان می‌دادند؟

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها