Overwatch در سال 2020 ، 10 میلیون بازیکن به دست آورد

overwatch

ممکن است توسعه در Overwatch متوقف شده باشد تا بلیزارد بتواند در Overwatch 2 کار کند. اما این بدان معنی نیست که بازی اصلی رشدی نخواهد داشت. در مصاحبه‌ای با GameSpot، آرون کلر، کارگردان Overwatch 2، که پس از جدایی جف کاپلان، فاش کرد که این بازی در سال 2021 به 60 میلیون بازیکن رسیده است. در پایان سال 2019 این بازی 50 میلیون نفر بازیکن داشت. در ادامه همراه ساویس‌گیم باشید.

کلر گفت: ما 60 میلیون بازیکن داریم که بازی را دوست دارند و به بازی وابسته هستند. ما می‌دانیم که‌، هر چه جلوتر می‌رویم باید بهترین نسخه یک تیرانداز تیمی را بسازیم.

مشخص نیست که بلیزارد چگونه به این عدد رسیده است. این استودیو ممکن است کاربرانی را که در آخر هفته‌های رایگان بازی می‌کنند یا چندین حساب دارند، را نیز محاسبه کرده باشد. Overwatch برای یک مدت بسیار کوتاه در سال 2020 رایگان بود. به هر حال این موضوع این آمار قابل توجه را خدشه دار نمی‌کند.  این بازی هنوز هم لذت بخش است، به خصوص اگر آن را با دوستان خود بازی کنید. امیدواریم که بلیزارد بتواند این روحیه را برای Overwatch 2 حفظ کند و به زودی اطلاعات جدیدی در مورد آن بدست آوریم.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها