سیل بازی‌های انحصاری ایکس باکس در راه است؛ یک انحصاری غیرمنتظره

سیل بازی‌های انحصاری ایکس باکس در راه است؛ یک انحصاری غیرمنتظره

به گزارش ساویس‌گیم، با توجه به خریدهای اخیر مایکروسافت اخبار انحصاری‌های جدید ایکس باکس چندان عجیب نیست. ردموندی‌ها در طول چند سال گذشته سعی کردند نقطه ضعف خود که کمبود عناوین انحصاری بود را جبران کنند. حال طبق گزارشات جدید ظاهراً آن‌ها به این هم بسنده نکردند. و روی به قراردادهای انحصاری با سایر شرکت‌ها کرده‌اند.

طبق ویدئوی جدید از وبسایت معتبر Windows Central Gaming، سازندگان فرانچایز محبوب هیتمن در حال ساخت بازی انحصاری برای ایکس باکس هستند. این بازی درون مایه‌های اژدهایی و اساطیری خواهد داشت. همچنین گفته می‌شود که به احتمال زیاد تحت نشان Xbox Game Studios عرضه خواهد شد!

شایان ذکر است که این موضوع از شایعه فراتر رفته است. چرا که مدیرعامل IO Interactive نیز در صحبت با GamesIndustry.biz به این موضوع اشاره کرده است. ایشان گفته‌اند که به جز بازی جدید جیمز باند که در دست ساخت داریم، روی پروژه‌ی کاملاً جدیدی هم در حال کار هستیم که کاملاً متفاوت از عناوین قبلی ماست. این بازی رویای افراد کلیدی استودیو بوده است و حال قرار است رنگ واقعیت به خود گیرد.

با توجه به این صحبت‌ها انتظار برای رونمایی از این بازی فوق‌العاده سخت خواهد بود. نظر شما چیست دوستان؟ برای این بازی انحصاری هیجان‌زده هستید؟

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها