اقدام هوشمندانه‌ی سازندگان Final Fantasy 16؛ حرفه‌ای‌گری موج می‌زند

Final Fantasy 16

به گزارش ساویس‌گیم، سال گذشته‌ی میلادی شاهد رونمایی از بازی Final Fantasy 16 بودیم. عجب نمایشی! یک نمایش فوق‌العاده جذاب و غیرمنتظره که بلافاصله قلب بازی‌بازان را رُبود. این بازی با این‌که نسبت به عناوین گذشته متفاوت بود، اما این مهم مانع از این نشد که در صدر عناوین مورد انتظار قرار گیرد. فاینال فانتزی همیشه جزو عناوین افسانه‌ای و پرطرفدار اسکوئرانیکس بوده است. حال سؤالی که پیش می‌آید این است که چرا سازندگان در طول این مدت هیچ اطلاعات جدیدی از بازی ارائه نداده‌اند!؟ به نظر می‌رسد که یک دلیل حسابی پشت این قضیه بوده است.

تهیه‌کننده‌ی Final Fantasy 16 در جدیدترین اظهارنظر گفته بود که ما نمی‌خواهیم حرف نپخته‌ای بزنیم. دوست نداریم با اطلاعات نابه‌جا بی‌خودی انتظارات را از بازی بالا ببریم. در حالی که بازی هنوز در حال رشد و توسعه است. دوست داریم زمانی اطلاعات ارائه دهیم که بازی‌بازان را با شکل نهایی بازی آشنا کنیم. به راستی این صحبت‌ها چقدر حرفه‌ای و حساب شده هستند نه؟ این صحبت‌ها شما را یاد ماجرایی نمی‌اندازد!؟

هر شخصی تصور خود را از Final Fantasy 16 دارد. این‌که ما یک صحبت نپخته‌ای انجام دهیم خیلی خطرناک است. اگر ما چیزی بگوییم و یک نفر برداشت شخصی خود را به فضای مجازی ببرد و پخش کند، به نوعی انتظارات را بالا خواهد برد. بنابراین زمانی که ما بخواهیم از Final Fantasy 16 صحبت کنیم، سعی می‌کنیم اطلاعاتی را ارائه دهیم که به درک بهتر بازی کمک کند. و در عین حال طرفداران را نسبت به بازی هیجان‌زده کند. نه این‌که انتظارات را بیش از حد معقول بالا ببریم.

Final Fantasy 16

بازی Final Fantasy 16 قرار است به صورت انحصاری برای PS5 عرضه شود. شما برای تجربه‌ی بازی مشتاق هستید؟ لطفاً با ما در بخش نظرات در میان بگذارید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: khc.reza@gmail.com

اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها