سایبرپانک 2077 در چه حال است؟ چهارمین ماه غیبت بازی از PSN هم گذشت

شایعه: فهرست کامل DLCهای Cyberpunk 2077 لو رفت! سایبرپانک

به گزارش ساویس‌گیم، به‌روزرسانی ماه مارس سایبرپانک 2077 قرار بود وضعیت بازی را بهبود بخشد. بیش از 70 گیگابایت به‌روزرسانی اندکی وضعیت بازی را بهبود داده است. اما این وضعیت حتی روی PS4 Pro هم از استانداردهای عناوین AAA به دور است. حقیقتش را بخواهید صحبت از باگ‌ها و مشکلات بازی برای خود من هم خسته‌کننده و تکراری شده است. ولی چاره چیست؟ رسالت ما در ساویس‌گیم آگاهی بخشی و رساندن ارزشمندترین اخبار به شما عزیزان است.

حقیقت این است که وضعیت اجرایی این بازی فوق‌العاده افتضاح است. سونی 4 ماه پیش پس از اندکی مقاومت یک تصمیم شجاعانه گرفت و سایبرپانک 2077 را از PSN حذف کرد. یعنی در طول 4 ماه گذشته امکان خرید دیجیتالی این بازی روی کنسول‌های پلی‌استیشن وجود نداشت. واقعاً سونی با این اقدام لطف بزرگی به بازی دوستان کرد. چرا که تجربه‌ی ارائه شده در سایبرپانک 2077 به هیچ‌وجه مطلوب نیست. مایکروسافت هم در این بین بخاطر روابط نزدیکی که با CD PROJEKT RED داشت یک تصمیم محافظه‌کارانه گرفت. آن‌ها بازی را حذف نکردند اما یک برچسب بزرگ در صفحه‌ی خرید بازی قرار دادند که مشکلات بازی را عیان می‌کرد.

جالب است که سازندگان لهستانی چندی پیش پس از به‌روزرسانی بزرگ گفته بودند که بازگشت سایبرپانک 2077 به PSN نزدیک است! با این وضعیتی که ما می‌بینیم بهتر است واژه‌ی نزدیک را با محال جایگزین کرد.

خب دوستان نظر شما چیست؟ کابوس 2077 را روی کنسول‌های نسل هشتم و یا حتی نسل نهم و PC تجربه کرده‌اید؟ وضعیت تجربه‌ی خود را با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها