سایبرپانک 2077 رکوردهای فروش جدیدی را به ثبت رساند

سایبرپانک 2077 رکوردهای فروش جدیدی را به ثبت رساند

به گزارش ساویس‌گیم، فکر می‌کنم تا بدین جای کار همه با مشکلات فنی Cyberpunk 2077 آشنا باشیم. این بازی یکی از مورد انتظارترین عناوین نسل بود و با مشکلات بی شماری عرضه شد. سایبرپانک 2077 عملاً غیرقابل بازی بود. پس از گذشت چند ماه هنوز هم به‌روزرسانی‌های 40، 50 گیگابایتی موفق به بهبود عملکرد بازی نشده‌اند. علیرغم تمام این کاستی‌ها اما فروش بازی بالا بوده است.

به نقل از GamesIndustry استودیوی CD Projekt RED گزارش داده است که فروش 562 میلیون دلاری را کسب کرده است. این آمار 4 برابر بیشتر از سال 2019 می‌باشد و 2 برابر بیشتر از سال 2015 می‌باشد. همچین سود خالص آن‌ها 303 میلیون دلار بوده است که 3 برابر بیشتر از سال عرضه‌ی ویچر 3 می‌باشد.

چندی پیش استودیوی لهستانی اعلام کرد که سایبرپانک 2077 را رها نخواهند کرد. و تمام تلاش خود را برای بهبود بازی انجام خواهند داد. اگر این موضوع برای شما عجیب است، احتمالاً حال دلیل این اتفاق را متوجه شده‌اید. واضح‌تر از این نمی‌شود.

نظر شما در خصوص سایبرپانک 2077 چیست دوستان؟ موفق به تجربه‌ی بازی شده‌اید؟ به نظر شما این بازی شایسته‌ی این فروش بالا هست؟ لطفاً با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها