بیش از 100 روز از حذف شدن سایبرپانک 2077 از PSN می‌گذرد

بیش از 100 روز از حذف شدن سایبرپانک 2077 از PSN می‌گذرد

به گزارش ساویس‌گیم، بیش از 100 روز از حذف سایبرپانک 2077 از فروشگاه PSN می‌گذرد. این اتفاق پس از عرضه‌ی مفتضحانه‌ی بازی رخ داد. عملاً بازی روی کنسول‌های نسل هشتم غیر قابل بازی بود. کرَش کردن‌های پی‌در‌پی روی PS4 و کیفیت اجرایی آزاردهنده روی ایکس‌باکس وان بهینه‌سازی بازی را به سخره گرفته بود. وعده‌هایی که سازندگان سال‌ها در بوق و کرنا کرده بودند هیچکدام عملی نشد.

البته که مشکل فقط کنسول‌های نسل هشتم نبودند سایبرپانک 2077 روی قوی‌ترین سیستم‌های گیمینگ هم پراشکال بود. همه‌ی این‌ها باعث شد که سونی پس از اعتراضات گسترده‌ی کاربران بازی را PSN حذف کند. مایکروسافت هم ناچار شد یک برچسب در صفحه‌ی خرید بازی بگنجاند و به خریداران هشدار دهد که بازی مذکور تجربه‌ی شایسته‌ای ارائه نمی‌دهد. قرار بود در مدت زمان کوتاهی سازندگان با عرضه‌ی دو به‌روزرسانی بزرگ تجربه‌ی آن را حداقل قابل تحمل کنند. امروز که بیش از 100 روز از حذف شدن بازی می‌گذرد و چندین ماه از عرضه‌ی آن این وعده محقق نشده است. بعید هم هست که به این زودی‌ها محقق شود.

نه سازندگان و نه خود سونی حرفی از بازگشت بازی به PSN نزده‌اند. و این سکوت طولانی مدت سرنوشت سایبرپانک 2077 را مبهم ساخته است. البته بازی در زمینه‌ی فروش بد عمل نکرد و به لطف تبلیغات گسترده و سابقه‌ی استودیو رکوردهای فروش متعددی هم شکسته شد. اما بدون شک اعتبار خدشه‌دار شده با پول و فروش بالا ترمیم نمی‌شود.

نظر شما در خصوص سایبرپانک 2077 چیست؟ موفق به تجربه‌ی بازی شده‌اید؟ لطفاً در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها