به‌روزرسانی 1.4.0 بازی Wasteland 3 سلاح‌های جدیدی را ارائه می‌دهد

Wasteland 3

استودیو inXile Entertainment به تازگی اعلام کرد اولین بسته‌الحاقی پولی Wasteland 3 ، The Battle of Steeltown ، و همچنین به‌روزرسانی دیگری را برای کار تأیید کرده است. با این حال ، همچنین اشاره شده است که پچ 1.4.0 به زودی ارائه خواهد شد و دارای برخی از ویژگی‌های هیجان انگیز است. در پست جدیدی در استیم، سازنده تأیید کرد که این پچ در “چند هفته آینده” ارائه می‌شود. در ادامه با بررسی جزئیات این به‌روزرسانی همراه ساویس‌گیم باشید.

کار دستیابی به مهارت جدید جداگانه ای متکی نیست بلکه به کشف دستور العمل‌ها و دستیابی به منابع کمک می‌کند. برخی از دستور العمل‌ها با تراز کردن مهارت‌های مختلف به دست می‌آیند. علاوه بر همه این‌ها، برخی از دستور العمل‌ها را می‌توان به عنوان ناشناخته هنگام دستیابی به یک ماده تشکیل دهنده علامت گذاری کرد. این دستورالعمل نشان می‌دهد که منابع دیگر مورد نیاز است اما تا زمانی که ساخته نشده باشد این یک راز باقی خواهد ماند. متأسفانه ، هر NPC که پاداش ، جعبه باز و … ارائه می‌دهد ، نمی تواند دوباره خریداری شود. مگر اینکه به فروشندگان فروخته شود. این بیشتر از ویژگی‌های مفید برای بازی‌های جدید است. بله، نبرد Steeltown دستورالعمل های جدید ساخت سلاح و زره را نیز ارائه می‌دهد.

منتظر جزئیات بیشتر در مورد پچ در هفته‌های آینده باشید. Battle of Steeltown در حال حاضر قرار است در تاریخ 3 ژوئن برای Xbox One ، PS4 و PC منتشر شود.

Wasteland 3

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها