محتوای جدید برای بازی Wasteland 3 معرفی شد؛ به علاوه‌ی تاریخ عرضه

Wasteland 3

به گزارش ساویس‌گیم، InXile Entertainment محتوای جدیدی برای بازی Wasteland 3  تدارک دیده است. Robots and Rangers جدیدترین بسته‌ی الحاقی رایگان این عنوان نقش‌آفرینی کلاسیک می‌باشد. با اینکه محتویات کامل این بسته هنوز مشخص نشده است، اما دو لباس جدید معرفی شدند. لباس‌های جدید جادوگر و شوالیه که از کلاس‌های درون بازی الهام گرفته شده‌اند.

این لباس‌ها بعد از اتمام مرحله‌ی garden و در جلوی Ranger HQ قابل دریافت هستند. آن‌هایی که پیش از این مرحله‌ی مذکور را به پایان رسانده‌اند می‌توانند این لباس‌ها را از HQ یا همان مقر اصلی به تن کنند. لباس ها به صورت خودکار به منوی تجهیزات این افراد اضافه خواهد شد. در نهایت این لباس‌های جدید در Downtown Colorado Springs نیز قابل دسترسی هستند.

wasteland_3

این لباس‌های جدید را جناب Dimitri Zaitsev برای بازی Wasteland 3  طراحی کرده است. طبیعتاً پوشیدن این‌ها می‌تواند تنوع خوبی به گروهتان بخشد. این محتویات قرار است در به‌روزرسانی Patch 1.3.0 در اختیار قرار بگیرند. این به‌روزرسانی اواخر ماه جاری میلادی عرضه خواهد شد. بنابراین منتظر اطلاعات بیشتر در این خصوص باشید.

بازی Wasteland 3 در حال حاضر برای پلتفرم‌های  Xbox One, PS4 و PC در دسترس است. این بازی در سبک نقش‌آفرینی کلاسیک قرار دارد و دوربین آن به صورت ایزومتریک می‌باشد. شایان ذکر است که کارگردان این مجوعه برایان فارگو می‌باشد که از جمله کارگردانان پیشتاز این سبک می‌باشد.

خب دوستان نظرتان چیست؟ این بازی را تجربه کرده‌اید؟ لطفاً در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها