باگ جدید فورتنایت فصل ششم، آیتم‌ها و جان بی‌نهایت دریافت کنید

فورتنایت

با کمک باگ بازی که اخیراً در فورتنایت کشف شده است. هر بازیکنی می‌تواند به راحتی آیتم‌های پرتاب بی نهایت را بدست آورد و بهبود یابد. این موضوع می‌تواند به صورت فرضی به بازیکنان کمک کند تا در بخش  Storm بازی زنده بمانند. اگرچه ماه گذشته ، بخش Storm خود بدترین اشکال برای مخاطبان کنسول فورتنایت بود. در ادامه همراه ساویس‌گیم باشید.

در ماه مارس ، بازیکنان فورتنایت با یک اشکال بسیار آزار دهنده روبرو شدند. که منطقه خطرناک بازی، طوفان را به مه بنفش غلیظ تبدیل کرد. ردیابی غیرممکن بود که باعث ناامیدی زیادی شد. بازیکنان دلسرد شده در طوفان در حال مرگ بودند. قادر به ترک آن نبودند و یا به کسانی که تحت تأثیر این نقص نبودند شلیک کردند. خوشبختانه، این اشکال حیاتی نبود زیرا اپیک گیمز پس از یک هفته که در ابتدا در Trello توسعه دهندگان گزارش شد. آن را برطرف کرد.

همانطور که OrangeGuy در یوتیوب نشان داده است. اکنون یک باگ نامحدود بازی جدید در فورتنایت وجود دارد. که می‌تواند مشکلات زیادی ایجاد کند و لذت بازیکنان را از بین ببرد. این خطا به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا به طور بی وقفه هر چیزی را که قابل پرتاب در نبرد رویال باشد، تکرار کنند ، اما بدتر اینکه سواستفاده از این باگ در فورتنایت بسیار آسان است. OrangeGuy تکنیک دقیق را از طریق یک راهنمای ویدئویی کوتاه ارائه داد .و بیان شده است که ممکن است بعد از انجام این باگ حساب شما در این بازی بن شود. برای کپی کردن یک مورد ، باید لیست کاملی داشته باشید. در مرحله بعد، یک بازیکن به آیتم مورد نظر نزدیک می‌شود و هنگام انداختن اسلحه آن را برمی‌دارد. سپس ، با نگه داشتن کالای انتخابی در دست ، باید آن را برای سلاح افتاده تغییر دهد. و آن را در لحظه آخر پرتاب کند. در نتیجه ، یک کپی از مورد ایجاد می‌شود و بلافاصله آن را در قسمت اصلی قرار می‌دهید. این فرآیند را می‌توان به صورت بی نهایت روی هر نوع آیتم قابل پرتاب ، از جمله معجون‌های محافظ و … تکرار کرد

دانلود با کیفیت SD | دانلود با کیفیت HD

تماشا به صورت تمام صفحه

به تازگی، یکی دیگر از اشکالات بازی باگ فورتنایت توسط چندین بازیکن از جمله ورزشکاران حرفه‌ای در ورزش کشف شده است. بر اساس گزارش‌های متعدد ، این اشکال قادر بود صفحه نمایش بازیکنان را به یک طرف وارونه کند. اپیک وجود این اشکال عجیب و غریب را تأیید کرد، شرایط محرک آن را کاهش داده و وعده داد که به محض جمع آوری اطلاعات بیشتر در مورد موضوع، به روزرسانی شود. هرچند حتی یک کلمه در مورد زمان انتظار برای رفع مشکل به اشتراک گذاشته نشد.

وضعیت فنی فعلی فورتنایت کامل نیست. همانطور که هفته گذشته ، فقط چند مورد از باگ‌های بازی کشف شد. به نظر می‌رسد که فصل 6 باعث بسیاری از مسائل شده است و اکنون ترمیم آن باید در اولویت اصلی اپیک گیمز باشد.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها