بدترین بازی‌های سال 2020 | از این 10 بازی دوری گزینید

بدترین بازی‌های سال 2020

در ادامه با  ساویس‌گیم همراه باشید. چون ما امروز اومدیم تا فهرستی از بدترین بازی‌های سال 2020 رو به شما معرفی کنیم. سال 2020 با تمام مشکلات و سختی‌ها گذشت. البته در این سال عناوین خوب زیادی نیز عرضه شده‌اند. حال به بدترین بازی‌های منتشر شده در این سال نگاهی خواهیم انداخت.

بازی Tiny Racer برای نینتندو سوئیچ

#1 Tiny Racer

متا ۲۹ (Switch)

رتبه‌ی اول در بین  بدترین بازی‌های سال 2020 یک بازی برای کنسول نینتندو سوئیچ می‌باشد که نامش Tiny Racer است. یک بازی مسابقه‌ای جمع و جور که توسط شرکت بازی‌سازی IceTorch Interactive برای دو پلتفرم سوئیچ و اندروید ساخته شده است. این بازی توسط همین شرکت برای سوئیچ منتشر شده است ولی منتشر کردن آن برای اندروید را شرکت MASCH برعهده داشته است. 

یک بازی آرکید مسابقه‌ای. در این بازی شما یک ماشین انتخاب می‌کنید و با چند نفر دیگر مسابقه می‌دهید. این بازی نقشه‌های مختلفی دارد. مثل آشپزخانه و یا جنگل. همچنین تعداد 8 وسیله نقلیه در این بازی موجود است. شما می‌توانید تک‌نفره و با هوش مصنوعی بازی کنید یا اینکه به صورت آنلاین(بر خط) با دوستانتان یا افرادی دیگر به تجربه‌ی این بازی بپردازید.

منتقدان گیم‌پلی ضعیف این بازی را به باد تمسخر گرفته‌اند. منتقدی در این خصوص گفته است: انگار که این بازی را یک هفته‌ای آماده کرده‌اند! احتمالاً تنها هدفشان نیز این بوده که ماشین‌های کوچک طراحی کنند! آن‌ها حتی در این مهم نیز شکست خورده‌اند. این بازی هیچ بویی از ظرافت و جزئیات نبرده است. به نظر می‌رسد که نینتندو این روزها هر عنوانی را وارد eShop می‌کند! گواه این ادعای من همین بازیست.

 

بازی xiii بدترین بازی‌های سال 2020

#2 XIII Remake

نمره متا 32 (Xbox One)

بازی XIII اولین بازی شوتر (Shooter) اول شخص یوبیسافت محسوب می‌شود. که به تازگی شرکت PlayMagic یک نسخه‌ی بازسازی شده از این بازی قدیمی که هفده سال پیش منتشر شده بود ساخته است. البته نمرات خوبی را روی پلتفرم ایکس باکس وان نگرفته است. همچنین ناشر این بازی شرکت Microids است.

شرکت Microids به قدری در ساخت این بازسازی ضعیف عمل کرده است که ناشر اصلی مجبور به عذرخواهی از طرفداران شد. یکی از منتقدان تعریف جالبی از این عنوان کرده است: در نگاه اول XIII به نظر یک بازی ویدیویی است. گرافیک دارد، صدا دارد و هنگامی که جهت‌ها را فشار می‌دهید شخصیت درون بازی حرکت می‌کند. اما کافی است به اندازه‌ی 5 دقیقه به تجربه‌ی آن بنشینید، متوجه خواهید شد که انگار اعضای این بازی با نوار چسب کنار هم سرهم‌بندی شده‌اند. این بازی رتبه‌ی دوم بدترین بازی‌های سال 2020 را از آن خود کرده است.

 

Dawn Of Fear

#3 Dawn Of Fear

نمره متا 33 (PS4)

سازندگان این بازی قصد داشتند که با ساخت این بازی، ژانر بقا کلاسیک را دوباره به بازی‌های ویدیویی بیاورند اما تقریباً از همه‌ی جهات شکست خوردند. کنترل ضعیف پلیرها بر روی بازی، باعث شده تا مشکلات بسیاری برای بازی پیش بیاید. مشکلاتی که در این دوره از دنیای بازی‌های ویدیویی نباید حتی جزء یک بازی ساده باشند. این بازی تکیه بر جایگاه سوم بدترین بازی‌های سال 2020 زده است.

 

Fast And Furious Crossroads

#4 Fast And Furious Crossroads

نمره متا 34  (PC)

باورتان می‌شود استودیویی که بازی‌های Project CARS و Need For Speed: Shift را در کارنامه‌ی خود دارد، همچین بازی بدی را بسازد؟ شاید اشتباهی حین ساخت بازی رخ داده است! ولی هر چه که باشد حقیقت این است که این بازی اصلا خوب نیست. فکر کنم این مشکل زمانی رخ می‌دهد که شما بودجه‌ی به شدت کم و مضحکی داشته باشید. و همان بودجه‌ی ناچیز را بخواهید صرف صداگذاری حرفه‌ای بازیگران هالیوودی کنید. طبیعتاً در همچین شرایطی نمی‌شود انتظار یک عنوان AAA را داشت. این بازی در جایگاه چهارم بدترین بازی‌های سال 2020 جا خوش کرده است.

 

Arc of Alchemist

#5 Arc Of Alchemist

نمره متا 36 (Switch)

باز هم سوئیچ! یکی دیگر از بازی‌های سوئیچ که در لیست 10 تا از بدترین بازی‌های سال 2020 قرار گرفته است. من هی می‌گویم نینتندو پای همه را به eShop باز کرده، اما شما قبول نمی‌کنید! با توجه به نرخ فریم (Frame Rate) متغیر و سیستم مبارزات افتضاح، شخصیت‌ها و داستان بد و نامناسب، این بازی باید هم جزء بدترین بازی‌های سال 2020 باشد. یک منتقد حرف جالبی در این خصوص زده است: ممنون بخاطر نرخ فریم ناپایدار، مبارزات افتضاح و شخصیت‌های فراموش شدنی و نچسب. این بازی در همه‌ی زمینه‌ها یک شکست به حساب می‌آید. رتبه‌ی پنجم بدترین بازی‌های سال 2020 به این بازی تعلق دارد.

 

Remothered بدترین بازی‌های سال 2020

#6: Remothered: Broken Porcelain

نمره متا 39  (PC)

آفرین به این انتخاب اسم هوشمندانه! Broken کلید واژه‌ی این بازیست و چه خوب آن را تعریف می‌کند: یک بازی خراب و البته پر از باگ! این بازی طراحی ضعیف، و گرافیک ضغیف، داستان ضعیف، گیم‌پلی ضعیف، ضعیفه ضعیف و کلی ضعیف دیگر دارد. اینا باعث شده تا این بازی ارزشش رو از دست بده و ارزش تلاش کردن براش و خریدش رو نداشته باشه. مخلص کلام: سمت این بازی (ضعیف) نرید! رتبه‌ی ششم از بدترین بازی‌های سال 2020 برازنده‌ی این عنوان است.

 

Tamarin بدترین بازی‌های سال 2020

#7 Tamarin

نمره متا 40 (PS4)

در مورد این بازی چیز زیادی برای گفتن نداریم. این بازی پر از باگ است و داستان جالبی هم ندارد. شما در نقش یک گونه میمون به اسم تامارین هستید و در محیط بازی برای خودتان گردش می‌کنید. سازنده و ناشر این بازی شرکت Chameleon Games است. توضیحات یک منتقد زخم خورده از این بازی:  این بازی به گونه‌ای شگف‌انگیز است! چرا که به یاد ندارم آخرین باری را که همچین بازی بدی بازی کرده باشم. حداقل در هنگام تجربه‌ی بازی‌های بد قبلی، می‌شد حالت خوب آن‌ها را تصور کرد. اما این بازی یک فاجعه‌ی به تمام معناست. بدترین بازی‌های سال 2020 این بازی را شایسته‌ی جایگاه هفتم دانسته است.

بازی street-power-soccer بدترین بازی‌های سال 2020

#8 Street Power Soccer

نمره متا 41 (PS4)

سازندگان این بازی سعی کرده‌اند تا یک بازی شبیه به بازی FIFA Street بسازند که ظاهرا موفق نشده‌اند! همانند دیگر بازی‌های بد این لیست این بازی هم پر از باگ و مشکلات نرم‌افزاری است. شما وقتی وارد این بازی می شوید، انتظار دارید که تجربه‌ای لذت بخش از یک بازی فوتبال داشته باشید ولی اینطور نیست! توضیحات یک منتقد خسته و دل شکسته: من به امید تجربه‌ی یک فوتبال لذت بخش وارد این بازی شدم، اما زهی خیال باطل.

قیمت روی برچسب هم اندازه‌ی بازی‌های بزرگ است و محتوای درون آن حتی کودکان را نیز راضی نمی‌کند. ساعت‌ها به این فکر می‌کردم که درباره‌ی این اسطوره‌ی باگ و مشکلات فنی چه بگویم ولی چیزی به ذهنم نرسید. حتی فرزندانم که خیلی در انتخاب بازی سخت‌گیر نیستند نیز بیشتر از 10 دقیقه یارای تحمل این بازی را نداشتند. این بازی اما یک نکته‌ی مثبت نیز داشت! من را ترغیب کرد که سری به کنسول‌های قدیمی خودم بزنم و با فوتبال سگا و گیم کیوب خوش بگذرانم. چرا که حتی عناوین چند دهه پیش نیز عملکرد بهتری از این بازی دارند. رتبه‌ی هشتم از بدترین بازی‌های سال 2020 تقدیم تو باد ای Street Power Soccer!

 

GleamLight

#9 Gleamlight

نمره متا 42 (Switch)

با کنرل ضعیف این بازی و همین‌طور موسیقی نامناسب و بد، قطعاً پس از اولین تجربه از آن خسته خواهید شد و می‌خواهید زودتر تمام شود. البته چندان جای نگرانی نیست چون گیم پلی این بازی تنها 1 ساعت است. یک منتقد نا امید حرف‌هایی با شما دارد: یک راست بروم سر اصل مطلب، این Hollow Knight نیست. شاید در نگاه اول به نظر بازی خوبی برسد اما فقط “hollow” را از فرمول موفق Hollow Knight قرض گرفته است. محتوای بسیار ناچیز که نه سرگرم‌کننده است و نه دلچسب. این کبک خوش خط و خال در جایگاه نهم بدترین بازی‌های سال 2020 سکنی گزیده.

 

The Elder Scrolls Blades

#10 The Elder Scrolls : Blades

نمره متا 42  (Switch)

برخی بازی‌ها وقتی روی دیگر پلتفرم‌ها عرضه می‌شوند خوب از آب در نمی‌آیند. برای مثال همین بازی از شرکت بتزدا. با این که این عنوان از ابتدا برای صفحه‌های کوچک موبایل طراحی شده است، اما چندان دل انگیز نیست. قطعاً همگی قبول داریم که The Elder Scrolls فرانچایز بسیار خوب و موفقی است و خیلی‌ها عاشق آن هستند، ولی این نسخه که برای کنسول نینتندو سوئیچ پورت شده است قطعاً خوب نیست.

این یک عنوان رایگان مبتنی بر گرایند (تکرار مداوم یک کار برای کسب امتیاز تجربه و پیشرفت در بازی) کردن است که اصلاً تجربه‌ی جالبی را ارائه نمی‌دهد. یک عنوان خسته کننده، غیر جذاب و عاری از نقاط قوت فرانچایز بزرگ الدر اسکرولز. و این هم از رتبه‌ی آخر بدترین بازی‌های سال 2020.

 

با تشکر از همراهی شما خوبان، امیدواریم که مقاله‌ی بدترین بازی‌های سال 2020 مورد پسند شما واقع شده باشد. در پایان لطفاً نظرات خودتان را در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید. به نظر شما چه عنوان دیگری باید در این فهرست قرار می‌گرفت؟

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

محمدرضا احمدیمشاهده نوشته ها

محمدرضا احمدی

We Get Dirty To Make World Clean. That's Our Duty -Capitan Price

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها