سازندگان بازی The Medium فناوری به کار رفته در بازی را تشریح می‌کنند

the medium

به گزارش ساویس‌گیم، بدون شک نقطه قوت و وجه تمایز بازی The Medium واقعیت دوگانه‌ی آن است. این ویژگی هم در گیم‌پلی و هم در داستان سرایی بازی دخیل بوده است. سازندگان قبلاً گفته بودند که دقیقاً به خاطر همین ویژگی امکان ساخت این بازی در نسل گذشته نبود. اما شاید فکر کنید که مگر چه تفاوتی مثلاً با حالت  split-screen دارد! خب ظاهراً خیلی تفاوت دارد.

در مصاحبه‌ی اخیر تهیه‌کننده‌ی The Medium به Xbox Wire گفت که دقیقاً چه تفاوتی بین حالت  split-screen بازی‌ها و واقعیت دوگانه‌ی این بازی وجود دارد. نکته‌ی اصلی اینجاست که در حالت  split-screen سایر بازی‌ها، شما در حقیقت یک منطقه از بازی را شاهد هستید. اما در The Medium ما با دو جهان متفاوت طرف هستیم که هر کدام بافت مخصوص، جلوه‌ی مخصوص و نورپردازی مخصوص به خود را دارند. این ویژگی از لحاظ پردازشی خیلی سنگین‌تر است از  split-screen. از طرفی جلوه‌هایی چون موشن بلور باید دو بار پردازش شوند. همه‌ی این‌ها به کنار بازی به یک حافظه‌ی گرافیکی زیادی نیاز دارد. همچنین به فضای ذخیره‌سازی پرسرعتی نیاز دارد که در نسل پیش محیا نبود. شاید در نمایش‌ها و اسکرین شات‌ها واقعیت دوگانه‌ی بازی The Medium مشابه  split-screen باشد، اما در باطن تفاوت بسیار است.

THE MEDIUM

حجم بالای پردازشی بازی نکته‌ای است که سازندگان پیش از این نیز به آن اشاره کرده بودند. برای همین است که سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی The Medium در بالاترین سطح قرار دارد.

بازی The Medium هم‌اکنون برای Xbox Series X و Xbox Series S در دسترس است. همچنين کاربران PC نیز قادر به تجربه‌ی بازی هستند. از طرفی فراموش نکنید که این بازی برای مشترکان گیم‌پس رایگان است. با تمام این حرف‌ها جالب است بدانید که این بازی در مدت زمان کمی توانست به سود دهی برسد.

نظر شما چیست؟ لطفاً با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها