فروش بالای Xbox Series S در هندوستان موجب تعجب شده است

فروش بالای Xbox Series S در هندوستان موجب تعجب شده است

به گزارش ساویس‌گیم، کنسول ارزان‌تر اما به مراتب ضعیف‌تر Xbox Series S در بازار هند می‌تازد. این کنسول در کنار Xbox Series X پرفروش‌ترین کنسول‌های ماه مارس شده‌اند. این در حالی است که پیش از این بازار هند در قبضه‌ی پلی‌استیشن و سونی بوده است. سونی پیش از این گفته بود که بالای 90% بازار هند را در دست دارد. اما ظاهراً کمبود موجودی کار دستش داده است.

فروشندگان در جواب این‌که چرا Xbox Series S مورد استقبال قرار گرفته است می‌گویند علت ناموجود بودن کنسول‌های پلی‌استیشن است. یکی از خرده‌فروشی‌ها می‌گوید خریداران برای تهیه‌ی PS4 مراجعه می‌کردند ولی وقتی به آن‌ها می‌گفتیم که موجودی این دستگاه تمام شده است و به آن‌ها مزایای گیم‌پس را می‌گفتیم، آن‌ها به خرید Xbox Series S ترغیب می‌شدند. مایکروسافت به طور منظم موجودی دستگاه‌های خود را به‌روز نگه می‌دارد در حالی که خبری از PS4 و PS5 در بازار نیست.

تقریباً همه‌ی خرده‌فروشی‌های هند به طور منظم موجودی جدید Xbox Series S دریافت می‌کنند. در این بین اما Xbox Series X بیش‌تر به عمده‌فروشی‌ها و فروشگاه‌های آنلاین می‌رسد. ظاهراً مایکروسافت با اتخاذ این رویکرد هوشمندانه هدفی داشته است. چنانچه این شرایط پابرجا باشد بدون شک سونی خیلی زود سهم خود را از دست خواهد داد.

نظر شما در این خصوص چیست دوستان؟ فروش این کنسول را چگونه ارزیابی می‌کنید؟ لطفاً با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها