کرک شدن Crash Bandicoot 4: It’s About Time تنها در یک روز!

کرک شدن Crash Bandicoot 4: It’s About Time تنها در یک روز!

به گزارش ساویس‌گیم، بازی Crash Bandicoot 4: It’s About Time برای PC عرضه شد. اما این عرضه موجب ناراحتی طرفداران این پلتفرم شد. اجبار به همیشه آنلاین بودن آن هم برای یک عنوان تک‌نفره‌ اصلاً منصفانه نبود. سازندگان به خیال خود قصد حفاظت از بازی را داشتند اما زهی خیال باطل. تنها در یک روز قفل بازی شکسته شد و محدودیت همیشه آنلاین بودن بازی برداشته شد. حداقل این موضوع برای خریداران بازی که منصفانه است نه؟ چه لزومی دارد عنوانی سراسر تک‌نفره همیشه به شبکه متصل باشد؟

بدین ترتیب افرادی که کرکی بازی می‌کنند می‌توانند از Crash Bandicoot 4: It’s About Time به صورت آفلاین لذت ببرند. امکانی که در دسترس خریداران قانونی بازی نیست. به نظر در حال حاضر بهترین نسخه همین نسخه‌ی کرک شده باشد. چرا که آزادی عمل بیشتری را به بازی‌بازان می‌دهد. حداقل تا زمانی که اکتیویژن یک به‌روزرسانی عرضه کند و باگ‌های بازی را برطرف سازد. باز هم تکرار می‌کنیم اجبار به همیشه آنلاین بودن بازی اصلاً حرکت جالبی نبود. سازندگان با این کار قصد داشتند جلوی کرک شدن بازی را بگیرند اما ناکام ماندند. در حال حاضر اکتیویژن فقط خريداران نسخه‌ی قانونی بازی را دارد آزار می‌دهد. بهتر است هر چه زودتر این محدودیت به درد نخور را برطرف سازد.

نظر شما چیست همراهان؟ لطفاً با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها