فیلم جدید Transformers یا همان تبدیل شوندگان معرفی شد

فیلم جدید Transformers یا همان تبدیل شوندگان معرفی شد

به گزارش ساویس‌گیم، Paramount کار روی Transformers جدید را آغاز کرده است. اما این یک فیلم مستقل خواهد بود و ارتباطی با عناوین پیشین نخواهد داشت. Marco Ramirez نویسنده‌ی این فیلم مورد انتظار خواهد بود. شخصی که سکاندار عناوین The Defenders و Daredevil بوده است.

اطلاعات در خصوص این فیلم خیلی کمیاب است. ظاهراً Marco Ramirez قرار است یک داستان جدید از Transformers را ارائه دهد. داستانی که ارتباطی با شش گانه‌ی مایکل بی و Bumblebee از تراویس نایت ندارد.

فیلم جدید Transformers در مراحل اولیه‌ی تولید قرار دارد. Angel Manuel Soto کارگردانی این فیلم را بر عهده خواهد داشت. همچنین طبق گزارش‌های واصله تهیه کنندگی این فیلم بر عهده‌ی Lorenzo di Bonaventura, Don Murphy و Tom DeSanto خواهد بود. در حال حاضر هیچ اطلاعاتی در خصوص بازیگران این فیلم در دسترس نیست.

به جز این فیلم پارامونت روی دنباله‌ی Bumblebee نیز در حال کار است. فیلمی که در سال 2018 اکران شد و به نوعی بازآفرینی داستان تبدیل شوندگان به حساب می‌آمد. داستان این فیلم را نیز James Vanderbilt خواهد نوشت. شخصی که نویسندگی The Amazing Spider-Man را بر عهده داشته است.

نظر شما چیست برای تماشای فیلم جدید Transformers یا همان تبدیل شوندگان مشتاق هستید؟

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: khc.reza@gmail.com

اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها