طبق شایعات جدید بازی Battlefield 6 دارای حالت بتل رویال و فناوری آینده خواهد بود

Battlefield 6

در طی چند ماه گذشته، شایعات مختلفی در مورد ورود بعدی در سری Battlefield EA و استودیو DICE منتشر شده است. که در حال حاضر بسیاری از افراد از بازی جدید با عنوان Battlefield 6 یاد می‌کنند. بیشتر موارد مربوط به وضعیت آنلاین است، مانند داشتن نوعی حالت بازی رایگان و Battle Pass. اکنون نشت جدیدی از اخبار به نظر می رسد کاملاً بی نظیر است. در ادامه همراه ساویس‌گیم باشید.

طبق گفته تام هندرسون ، نام رسمی این بازی Battlefield 6 نخواهد بود و در عوض فقط عنوان Battlefield انتخاب خواهد شد. محیط و داستان بازی در آینده خواهد بود، اگرچه در آینده خیلی دور نیست. یعنی حدود 10 تا 15 سال از امروز. با این حال ، این بازی شامل مواردی مانند ربات‌های نظامی و هواپیماهای بدون سرنشین است. بنابراین برخی از فناوری‌های آینده وجود دارد. هندرسون همچنین می‌گوید که حالت چند نفره بازی مانند Battlefield 3 و 4 “on steroids” خواهد بود و یک حالت جدید Battle Royale همراه با بازی ارائه می‌شود. اگرچه مشخص نیست که آیا در زمان راه اندازی وجود دارد.
هندرسون در گذشته چیزهایی را به طور قابل اعتماد برای این فرانچایز منتشر کرده است. اگر قرار باشد شایعات دیگری را نیز باور کنیم، بازی قرار است اوایل ماه می رونمایی شود.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها