نقشه‌های جدید Call Of Duty: Black Ops Cold War برای هفته‌ی آینده

نقشه‌های جدید Call Of Duty: Black Ops Cold War برای هفته‌ی آینده

به گزارش ساویس‌گیم، Call Of Duty: Black Ops Cold War به‌زودی نقشه‌های جدیدی دریافت خواهد کرد. اولین نقشه چیزی نیست جز میامی. همانطور که می‌دانید این نقشه هم‌اکنون وجود دارد. پس جریان این New Miami چیست؟ در حقیقت Treyarch با توجه به بازخوردهای طرفداران این نقشه را ارتقاء داده‌اند. و حال این نقشه برای طرفداران آماده شده است به علاوه‌ی نقشه‌های جدید.

به نقل از سازندگان میامی جدید برای درگیری‌های نزدیک بهینه شده است. این نقشه مخصوص رقابت‌های 6v6 است. همچنین به جای شب این‌بار در روز در این نقشه پیکار خواهید کرد.

نقشه‌ی اصلی میامی به مذاق طرفداران خوش نیامده بود. آن نقشه زیادی تاریک بود از طرفی خیلی هم بزرگ بود. نمی‌شد دشمن را در این نقشه به راحتی پیدا کرد. به طور کلی نقشه‌ی دلچسبی نبود.

اما نقشه‌ی کوبا، این نقشه احتمالاً به نظرتان آشنا خواهد آمد. چرا که برگرفته از یکی از مراحل پایانی بازی است. این نقشه خوراک اسنایپرها و نبروهای فاصله دور خواهد بود.

نقشه‌ی آخری هم Golova است. یک نقشه‌ی فراخ که مخصوص رقابت‌های 40 نفره است.

نظر شما چیست عزیزان؟ نقشه‌های جدید Call Of Duty: Black Ops Cold War را می‌پسندید؟ لطفاً در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها