استودیو‌ی Remedy Entertainment پنج بازی در حال توسعه دارد

Remedy Entertainment

استودیو Remedy Entertainment ممکن است بهترین بازی خود را در سال 2019 با Control ارائه داده باشد. اما مدت هاست که در حال کار است و از خود نامی در این صنعت به جای گذاشته است. آن‌ها همیشه یک استودیوی بسیار فعال بوده‌اند. و شاید حالا وارد فعال‌ترین دوره خود شده باشند، زیرا پروژه‌های زیادی در دست ساخت دارند. در ادامه همراه ساویس‌گیم باشید.

مدتی است که معلوم شده است که Remedy چندین پروژه در حال انجام دارد، اما اکنون تعداد دقیق‌تری داریم. همانطور که از طریق GamesIndustry گزارش شده است. طبق گفته مدیر عامل شرکت Tero Virtala ، این شرکت 4 تیم فعال دارد. تیم اصلی که روی Control کار کرده است. علاوه بر کار بر روی پورت‌های بیشتری از آن بازی کار بر روی عنوان بزرگ بعدی خود را نیز آغاز کرده است. آن‌ها تیم دیگری دارند که در حال کار روی عنوان چند نفره است که Vanguard نامیده می‌شود. در حالی که تیم سوم در حال کار بر روی دو پروژه اعلام نشده است که بخشی از همکاری با Epic Games خواهد بود. سرانجام، آخرین تیم تیمی است که در حال کار بر روی کمپانی CrossfireX است که قرار است امسال منتشر شود. در مورد پروژه‌های اعلام نشده جزئیاتی ارائه نشده است.

در بخش عمده‌ای از موفقیت Control، سال 2020 یک رکورد برای استودیو Remedy Entertainment بود. به نظر می‌رسد که سرعت آن‌ها در توسعه بازی‌ها نیز کم نیست. امیدواریم که به زودی در مورد برخی از این پروژه‌ها اطلاعات جدید‌تری منتشر شود.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها