شخصیت نمادین به The King Of Fighters 15 آمده است

The King Of Fighters 15

به گزارش ساویس‌گیم، در ادامه‌ی این سال میلادی قرار است شاهد بازگشت پادشاه مبارزان باشیم. The King Of Fighters 15 جدیدترین نسخه‌ از فرانچایز فوق محبوب SNK می‌باشد. سازندگان آهسته و پیوسته به کارزار تبلیغاتی این بازی می‌دمند. پس از تریلرهای جذاب از Joe Higashi و Iori Yagami حال نوبت به Kyo Kusanagi رسیده است که خودی نشان دهد.

این مبارز در نسخه‌های مختلف این فرانچایز حضور داشته است. وی وامدار سبک مبارزاتی قبیله‌ی Kusanagi می‌باشد. حال ما شاهد تریلر رونمایی از این شخصیت در The King Of Fighters 15 هستیم. ناگفته نماند که Kyo Kusanagi از شخصیت‌های نمادین این فرانچایز است. جا دارد به خصومت ابدی وی با Iori Yagami نیز اشاره کنیم. به نظر می‌رسد که این خصومت در این نسخه هم پابرجاست.

 The King Of Fighters 15

با این‌که بازی The King Of Fighters 15 برای عرضه در همین سال میلادی معرفی شده است. و چندین نمایش را نیز ارائه داده، اما هنوز پلتفرم‌های مقصد بازی مشخص نشده‌اند. نسخه‌ی قبلی این فرانچایز به صورت انحصاری برای PS4 شده بود. در ادامه برای PC نیز عرضه شد. بنابراین احتمالاً کماکان همین ترکیب پابرجا باشد.

نظر شما چیست؟ از طرفداران این فرانچایز فوق محبوب هستید؟ کدام نسخه از The King Of Fighters را بیشتر دوست داشتید؟ لطفاً با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها