آخرین اطلاعات از MotoGP 21 به علاوه‌ی تریلر هیجان‌انگیز

MotoGP 21

به گزارش ساویس‌گیم، Milestone متخصص عناوین مسابقه‌ای است. یکی از عناوین سالانه‌ی آن‌ها شبیه‌ساز مسابقات موتورسواری موسوم به MotoGP می‌باشد. که جدیدترین نسخه‌ی آن یعنی MotoGP 21 قرار است در ادامه‌ی سال عرضه شود. در عناوین سالانه معمولاً تغییرات جزئی است. و هر چند سال شاهد تغییرات بنیادین خواهیم بود. ظاهراً امسال یکی از همان سال‌های طلائی برای عاشقان این فرانچایز موتورسواری باشد. MotoGP 21 قرار است تغییرات گسترده‌ای در بخش‌های مدیریت، شخصی‌سازی و گیم‌پلی به خود ببیند.

بازی تغییرات زیادی به خود دیده است. در بخش مدیریت ما مربی شخصی را داریم که موتورسواران را سامان می‌دهد و قرادادهای جدید برای آن‌ها جور می‌کند. از طرفی مسؤل آمار را داریم که داده‌ها را تحلیل می‌کند و اطلاعات حیاتی را پیدا می‌کند. همچنین مسؤل ارشد مکانیکی را داریم که امتیازات ویژه‌ای را به همراه خواهد داشت و برای شخصی‌سازی موتور در MotoGP 21 نقش کلیدی را دارد. این‌ها تنها گوشه‌ای از بهبودهای این نسخه می‌باشد.

در MotoGP 21 ما بهبودهای گیم‌پلی را نیز داریم. سیستم تعلیق موتور دوباره طراحی شده است تا حس واقع‌گرایانه را به شما منتقل کند. از طرفی حال شما در صورت تخطی از قوانین زمان بیشتری جریمه خواهید شد. اگر در حین مسابقه زمین خوردید خودتان باید موتور را به مسابقه برگردانید. یعنی دیگر خبری از Respawn شدن وسط جاده نیست. و اما مهم‌ترین بخش چیزی نیست جز یک هوش مصنوعی خودآگاه که از رفتار شما یاد می‌گیرد و ارتقاء پیدا می‌کند. اسم این هوش مصنوعی جذاب ANNA نام دارد. این‌گونه برای افرادی که تک‌نفره بازی می‌کنند هم چالش جدیدی ایجاد شده است.

دانلود با کیفیتSD| دانلود با کیفیتHD| دانلود با کیفیتFULLHD

تماشا به صورت تمام صفحه

بازی MotoGP 21 قرار است در تاریخ 2 اردیبهشت‌ماه عرضه شود. پلتفرم‌های مقصد بازی را PS5, Xbox Series X/S, PS4, Xbox One, Nintendo Switch و PC تشکیل می‌دهند.

خب دوستان نظرتان چیست؟ لطفاً با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: khc.reza@gmail.com

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها