آخرین اطلاعات به دست آمده از Mass Effect: Legendary Edition

Mass Effect: Legendary Edition

به گزارش ساویس‌گیم، با هر جزئیات جدیدی که BioWare در مورد Mass Effect: Legendary Edition  ارائه کرده است، واضح و مبرهن می‌شود که با یک ریمستر بسیار بلند پروازانه طرف خواهیم بود. مخصوصاً در مورد Mass Effect 1. از به روزرسانی‌های قابل توجه بصری گرفته تا بهبود گیم پلی و طراحی شخصیت‌ها. یکی دیگر از مواردی که BioWare از این فرصت استفاده کرده و برخی پیشرفت‌ها را در آن انجام داده است، باس‌فایت‌ها هستند.

البته نه برای همه‌ی آن‌ها. اما برخی از مبارزات خاص باس‌فایت در طول سه گانه‌ی Mass Effect اصلاح شده و برای ایجاد تعادل و لذت بیشتر، بازسازی شده است. کوین میک، طراح شخصیت و محیط  که اخیراً مصاحبه‌ای با Game Informer انجام داده است. توضیح داد که چگونه این کار انجام شده است. و به عنوان مثال به باس‌فایت Matriarch Benezia در بازی نخست اشاره کرد.

به عنوان مثال در مورد Benezia،  ما مکان‌های کاورگیری بیشتری را اضافه کردیم. جایی که در بازی اصلی، به دلیل عقاید متناقض بازی در مورد اینکه آیا Mass Effect می‌خواهد RPG باشد یا یک تیرانداز‌ی مبتنی بر کاورگیری، فرصتی برای کاورگیری وجود نداشت.

میک گفت: یک چیز در مورد بنزیا وجود دارد. من فکر می‌کنم که این یک نمونه‌ی بارز در Mass Effect 1 بود که در آن آن‌ها کاملاً نمی‌دانستند که آیا می‌خواهند یک تیرانداز‌ی مبتنی بر کاورگیری بسازند یا نه.  بنابراین اگر شما خوب به خاطر داشته باشید. در مبارزه‌ی با بنزیا و مسیرهایی که به دور آن می‌چرخند، هیچ کاوری وجود ندارد. اصلاً کاوری وجود نداشت. و جایی برای افزودن کاور هم وجود نداشت. زیرا مسیرها خیلی تنگ و باریک بودند. و سپس به گوشه‌ای می رسید که کاور آن‌جا وجود دارد. اما همه‌ی آن‌ها با مواد بیوتیکی متحرک بودند. بنابراین شما واقعاً نمی‌توانستید هر جایی بروید و غرق در احساس برنامه و استراتژی در مورد چگونگی به پایان رساندن آن نبرد شوید.

بایوور به لطف ریمستر Mass Effect این مسیرها را گسترش داده است. و به آن‌ها اجازه می‌دهد تا نقاط کاورگیری را برای استفاده بازیکنان قرار دهند. در همین راستا، در موارد خاصی، BioWare همچنین نقاط ذخیره‌سازی خودکار را اضافه کرده است. تا در صورت شکست خوردن بازیکنان در میانه‌ی درگیری‌ها، خیلی ادامه‌ی کار دشوار نباشد. زیرا توسعه‌دهندگان به دنبال عادلانه‌تر کردن چیزها هستند در ضمن اینکه احساس چالش‌برانگیز بودن را نیز حفظ کنند.

Mass Effect: Legendary Edition در تاریخ 24 اردیبهشت برای PS4 ،Xbox One و PC منتشر می‌شود.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: khc.reza@gmail.com

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها