تاریخ عرضه بازی Chivalry 2 مشخص شد

Chivalry 2

به گزارش ساویس‌گیم، عنوان جنگ چند نفره قرون وسطایی Chivalry 2 در تاریخ 8 ژوئن مصادف با 18 خرداد 1400 برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4، پلی‌استیشن 5، ایکس‌باکس سری اس/ایکس و رایانه‌های شخصی از طریق فروشگاه Epic منتشر می‌شود. پیش خریدهای دیجیتال در حال حاضر برای نسخه رایانه‌های شخصی ارائه می‌شود که نسخه‌های استاندارد و ویژه را به ترتیب با 39.99 دلار و 49.99 دلار ارائه می‌دهد. که می‌توانند پوسته سلاح Royal Zweihander همراه با دسترسی به نسخه بتا بازی را دریافت می‌کنند.

در مورد دارندگان نسخه ویژه ، موارد اضافی مانند Agatha Jousting Knight Armour ، Royal Broadsword ، Mason Jousting Knight Armour ، Gold Horseman’s Axe و یک مورد جدید به نام Roses به بازی آن‌ها اضافه خواهد شد. نسخه بتا بازی در حال حاضر قرار است از 26 تا 29 مارس ارائه شود. بازی کراس‌پلت‌فرم برای همه سیستم عامل‌ها خواهد بود.

بازی Chivalry 2 در ابتدا قرار بود سال گذشته عرضه شود اما به دلیل همه‌گیری کووید-19 با تأخیر مواجه شد. در کنار مقیاس وسیع‌تری از نبردهای درون بازی، این دنباله همچنین نبردهای سواره‌نظام را معرفی می‌کند. و سیستم نبرد آن را بازسازی می‌کند. منتظر جزئیات بیشتر در هفته‌های آینده از ساویس‌گیم باشید.

 

دانلود با کیفیت SD | دانلود با کیفیت HD

تماشا به صورت تمام صفحه

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها