حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی The Medium به علاوه‌ی آموزش

The Medium

به گزارش ساویس‌گیم، زمانی که The Medium معرفی شد، خیلی‌ها بخاطر شباهت فضاسازی آن با سایلنت هیل شیفته‌ی آن شدند. عنوانی که با ارائه‌ی گیم‌پلی منحصر به فرد و بکر توانست نظرات تقريباً مساعدی از منتقدان دریافت کند. اگر از علاقمندان بازی‌های معمایی و ترسناک هستید، با ساویس‌گیم همراه باشید تا حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی The Medium را به شما معرفی کنیم.

حداقل سیستم</p> <p>برای اجرای بازی The Medium
  • سیستم عامل: ویندوز 10 64 بیت
  • پردازنده: Intel Core i5-6600
  • کارت گرافیک: AMD Radeon R9 390X
  • حافظه‌ی RAM مورد نیاز: 8 گیگابایت
  • فضای ذخیره‌سازی مورد نیاز: 55 گیگابایت

 

سیستم پیشنهادی</p> <p>برای اجرای بازی The Medium
  • سیستم عامل: ویندوز 10 64 بیت
  • پردازنده: Intel Core i5-9600
  • کارت گرافیک: AMD Radeon RX 6800
  • حافظه‌ی RAM مورد نیاز: 16 گيگابايت
  • فضای ذخیره‌سازی مورد نیاز: 55 گیگابایت

حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی The Medium

آیا من می‌توانم بازی The Medium را اجرا کنم؟

برای تجربه‌ی بازی The Medium شما به حداقل 8 گیگابایت حافظه‌ی RAM نیاز خواهید داشت. اما اگر مقدور بود از 16 گيگابايت RAM استفاده کنید تا بتوانید بالاترین کیفیت را تجربه کنید. برای نصب بازی به حداقل 55 گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی نیاز خواهید داشت. برای پردازش بازی به حداقل یک پردازنده‌ی Intel Core i5-6600 نیاز خواهید داشت. سازندگان اما برای بهره‌گیری از تجربه‌ی بهتر استفاده‌ی از Intel Core i5-9600 را پیشنهاد کرده‌اند. ارزان‌ترین کارت گرافیک برای تجربه‌ی بازی مدیوم چیزی نیست جز AMD Radeon R9 390X. اگر می‌خواهید بالاترین کیفیت را داشته باشید AMD Radeon RX 6800 مناسب شماست.

 

حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی The Medium

راهنمای تنظیمات بازی

مثل همیشه با رفتن به (Task Manager (Ctrl + Shift + Esc برنامه‌های سنگین را ببندید. بازی The Medium را در حالت تمام صفحه اجرا کنید. اطمینان حاصل کنید که جدیدترین درایور کارت گرافیک را نصب کرده‌اید. هم‌چنین می‌توانید با رفتن به تنظیمات بازی V SYNC را غیر فعال کنید. وضوح تصویر بازی را کاهش دهید و تنظیمات گرافیکی دیگر را روی Low تنظیم کنید. گزینه‌ی hardware acceleration را در برنامه‌هایی همچون دیسکورد غیر فعال کنید. مقادیر Anti-Aliasing را کاهش دهید. سایه‌ها و نورپردازی را نیز تا جای ممکن کاهش دهید. همچنین texture quality را روی Medium تنظیم کنید تا ضمن داشتن نرخ فریم بهتر، از جزئیات بصری باز لذت ببرید. امیدواریم این راهنمایی‌ها مفید واقع شوند.

اگر باز هم سؤالی داشتید لطفاً با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید. دوست دارید مقالات این‌چنینی را برای چه عنوانی بنویسیم؟ 

5 1 رای
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها