استودیو 343 Industries برای پروژه جدیدی از فرانچایز Halo استخدام می‌کند

343 Industries

بازی Halo Infinite قرار است نسخه بعدی سری تیراندازی محبوب مایکروسافت باشد. به نظر می‌رسد که این بازی  در پاییز امسال رونمایی می‌شود. اگرچه بدون شک طرفداران مشتاق دیدن آنچه 343 Industries با این بازی جدید انجام می‌دهند هستند. اما این امکان وجود دارد که آن‌ها تا حدودی به دنبال فراتر از تنها عرضه بازی Infinite برای آینده این فرانچایز باشند.

لیست شغلی اخیر از طریق Microsoft Careers ظاهر شد و از طریق Wccftech برای یافتن موقعیت در استودیو 343 Industries مشاهده شد. در سمت شغلی تهیه کننده است که صریحاً به عنوان “یک پروژه جدید در جهان Halo ” توصیف شده است. درباره جزئیات پروژه اطلاعات بیشتری ارائه نشده است.

سری Halo با چندین اسپین‌آف مختلف غریبه نیست، بنابراین حدس می‌زنید این پروژه جدید چه چیزی باشد دنباله داستان اصلی یا یک اسپین‌آف دیگر؟ Halo Infinite قرار است برای ایکس‌باکس سری ایکس/اس ، ایکس باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه شود. بنابراین هرچه این پروژه جدید باشد، احتمالاً تا زمانی که به زمان انتشار نزدیک نشویم چیزی زیادی در مورد آن از 343 Industries نخواهیم شنید. در آینده برای پیگیری اخبار بیشتر از این بازی و سایر بازی‌ها همراه ساویس‌گیم باشید.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها