Halo Infinite نسخه‌ی ایکس‌باکس وان کنسل نشده است

halo infinite

به گزارش ساویس‌گیم، Halo Infinite قرار بود همزمان با عرضه‌ی کنسول‌های جدید مایکروسافت منتشر شود. اما بنا به دلایلی این اتفاق رخ نداد. به تازگی مشخص شده بود که نسخه‌ی ایکس‌باکس وان هیلو از حساب لینکدین یکی از سازندگان حذف شده است. و این مهم منجر به این گمانه‌زنی‌ها شد که نسخه‌ی مذکور لغو شده است. اما گویا اینطور نیست.

مدیر پشتیبانی و روابط عمومی استودیوی 343Industries در حساب توئیتر خود به این شایعه واکنش نشان داد. آقای جان یونیسک خیلی ساده در جواب لغو شدن نسخه‌ی ایکس‌باکس وان Halo Infinite گفت: خیر. همچنين آرزوی تعطیلات خوشی برای طرفداران کرد. ایشان پیش از این نیز در ماه آگوست اعلام کرده بودند که نسخه‌ی ایکس‌باکس وان لغو نشده است و در سال 2021 عرضه خواهد شد.

بسیاری امیدوار بودند که با لغو شدن نسخه‌ی ایکس‌باکس وان وضعیت بازی بهتر شود. مخصوصاً با توجه به نمایش نه چندان جالب بازی. اما به هر حال مایکروسافت مصمم است تا Halo Infinite را برای کنسول‌های Xbox Series X، Xbox Series S، Xbox One و PC عرضه کند.

خب دوستان نظرتان چیست؟ امیدوار به تجربه‌ی هیلو هستید؟ لطفاً با ما در بخش نظرات در میان بگذارید.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: khc.reza@gmail.com

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها