رسمی: تاریخ عرضه‌ی بازی به شدت مورد انتظار Halo Infinite مشخص شد

halo-infinite

به گزارش ساویس‌گیم، طبق پست جدید Halo Waypoint، بازی Halo Infinite جدیدترین ساخته‌ی 343Industries در حال حاضر برنامه ریزی شده است که در پاییز 2021 منتشر شود. جوزف استاتن، که به عنوان سرپرست پروژه به این استودیو پیوست، اکنون کارگردان این عنوان است. اما این همه‌ی ماجرا نیست. طراح ارشد تصاویر مفهومی و مدیر هنری نیل هریسون همچنین به‌روزرسانی در مورد پیشرفت‌های مختلف گرافیکی ایجاد شده ارائه داده است.

این موارد عبارتند از “کیفیت بهتر نورپردازی محیطی، انسداد محیط، سایه‌ها، نور حجمی، آسمان و جو”. همچنین به لطف “راه حل ارائه و پردازش جریان GPU” ما مشکلات مربوط به  کیفیت بافت LOD و همچنین پاپ‌آپ شدن آن‌ها را نیز برطرف کردیم. همچنین نورپردازی پویا برای “افزودن عمق و کنتراست بیشتر به تصویر” دوباره تنظیم شده است. این موارد شامل تنظیماتی در شدت آفتاب، مه/جو و افزودن درجه‌بندی رنگی بود. که نتوانست برای نسخه‌ی آزمایشی گیم‌پلی ماه جولای آماده شود.”

بازیکنان همچنین می‌توانند شاهد این باشند که سلاح‌ها و وسایل نقلیه‌ی فرسودگی بیشتری دارند. شخصیت‌ها جزئیات بیشتری دارند و بهبود شاخ و برگ‌ها، چمن‌ها و درختان از جمله نکات جدید هستند. جالب است بدانید که “کریگ” بدنام مشهور به Craig the Brute نتیجه‌ی کامل اجرا نشدن انیمیشن‌‌های صورت در NPC‌ها بود. حال کریگ تغییر بزرگی در ظاهرش ایجاد شده است. همچنین به طور کلی می‌توان انتظار تنوع بیشتری را برای چهره‌های Bruteها داشت.

انگار که همه‌ی اینها کافی نبود، چون سازندگان اولین تصاویر از بخش چند نفره‌ی بازی (که رایگان خواهد بود) را ارائه داده‌اند. بازی Halo Infinite در حال حاضر برای Xbox Series X/S ، PC و Xbox One در دست ساخت است. با توجه به این‌که سرانجام پنجره‌ی عرضه‌ی جدید بازی مشخص شد، برای جزئیات بیشتر در سال آینده با ما همراه باشید.

halo

halo

خب همراهان نظرتان چیست؟ برای تجربه‌ی Halo Infinite مشتاق هستید؟ لطفاً با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: khc.reza@gmail.com

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها