حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Mass Effect Legendary Edition

Mass Effect Legendary Edition

تاریخ عرضه‌ی ریمستر سه‌گانه‌ی مس افکت نزدیک و نزدیک‌تر می‌شود. بازیکنان نسل جدید با یکی از بهترین سه‌گانه‌‌های تاریخ آشنا می‌شوند و بازيکنان قدیمی دیداری تازه می‌کنند. اما کاربران PC قبل از هر چیز باید اطمینان حاصل کنند که سیستم‌شان قادر به اجرای بازی باشد. در ادامه با ساویس‌گیم همراه باشید تا حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Mass Effect Legendary Edition را با شما در میان بگذاریم.

حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Mass Effect Legendary Edition

سیستم عامل: ویندوز 10 64 بیت

پردازنده: Intel i5 3570 یا AMD FX-8350

کارت گرافیک: Nvidia GTX 760، AMD Radeon 790 یا R9 290X

حافظه‌ی RAM مورد نیاز: 8 گیگابایت

فضای ذخیره‌سازی مورد نیاز: 120 گیگابایت

سیستم پیشنهادی برای اجرای بازی Mass Effect Legendary Edition

سیستم عامل: ویندوز 10 64 بیت

پردازنده: Intel Core i7-7700 یا AMD Ryzen 7 3700X

کارت گرافیک: Nvidia GTX 1070 یا Radeon Vega 56 با 4 گیگابایت حافظه‌ی گرافیکی

حافظه‌ی RAM مورد نیاز: 16 گيگابايت

فضای ذخیره‌سازی مورد نیاز: 120 گیگابایت

 

Mass Effect Legendary Edition

آیا من می‌توانم بازی Mass Effect Legendary Edition را اجرا کنم؟

حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی در وضعیت مناسبی قرار دارد. برخی از این قطعات 8 سال از عرضه‌ شدنشان می‌گذرد. بنابراین اکثر سیستم‌ها به حداقل سیستم مورد نیاز بازی خواهند رسید. البته با توجه به اینکه این سه‌گانه بازی‌های چندان جدیدی نیستند، خیلی دور از انتظار نبود. در زمینه‌ی سیستم پیشنهادی اما بازی جهش بزرگی دارد. هر چند که باز هم برخی از این قطعات مربوط به 4 یا 5 سال پیش هستند. در نگاه اول و بر روی کاغذ ریمستر بازی مس افکت عنوان بهینه‌ای به نظر می‌رسد. تأکید می‌کنیم که بر روی کاغذ اینچنین به نظر می‌رسد و برای بررسی نهایی هنوز زود است.

 

Mass Effect Legendary Edition

توضیحات تکمیلی 

سه‌گانه‌ی مس افکت قرار است جهش بزرگی از لحاظ گرافیکی شاهد باشند. نسخه‌ی اول مس افکت هم به طور کلی متحول شده است و سیستم گیم‌پلی آن تغییراتی داشته است. همچنین زاویه‌ی دوربین نیز در در این بازی تغییر کرده است. اما برای بررسی نهایی لازم است که ابتدا بازی عرضه شود.

اميدواريم که این مقاله برای شما عزیزان مفید واقع شده باشد. در پایان اگر سؤالی داشتید لطفاً در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید. بازی Mass Effect Legendary Edition در تاریخ 24 اردیبهشت 1400 برای پلتفرم‌های PC، PS4 و XBOX One عرضه خواهد شد.

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: khc.reza@gmail.com

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها