فقدان بخش چندنفره‌ی Mass Effect 3 در Mass Effect: Legendary Edition

Mass Effect: Legendary Edition

به گزارش ساویس‌گیم، جدای پایان‌بندی Mass Effect 3، به طور کلی با عنوان موفقی رو‌به‌رو بودیم. یکی از نقاط قوت بازی که اتفاقاً با استقبال نیز مواجه شده بود، بخش چندنفره‌ی آن بود. این بخش از 4 بازیکن پشتیبانی می‌کرد که با موج دشمنان مبارزه می‌کردند. دشمنان توسط هوش مصنوعی کنترل می‌شدند و شکست دادن آن‌ها با پاداش‌هایی همراه بود. پاداش‌هایی از جمله سلاح‌های مختلف و چیزهایی از این دست. در کمال تأسف با اینکه Mass Effect: Legendary Edition به نظر سه‌گانه‌ی داستانی را به خوبی ریمستر کرده است، اما خبری از بخش چندنفره نخواهد بود.

آقای Kevin Meek کارگردان طراحی محیط و شخصیت در BioWare در این خصوص صحبتی را با Game Informer انجام داده است. ایشان در این خصوص می‌گویند: 

من مطمئن هستم که انتخاب ما با ذائقه‌ی اکثر بازی‌بازان جور بوده است. در خصوص بخش چندنفره ما واقعاً کار سختی در پیش داشتیم. واقعاً مشکل بود که تمام آن سیستم را دوباره طراحی و بهینه سازی کنیم. واقعاً با وضعیت پیچیده‌ای درگیر بودیم. به جز بحث کمبود زمان، بحث بودجه نیز مطرح بود. همچنین سوالاتی از این دست که آیا ما این بخش را پس از عرضه نیز پشتیبانی خواهیم کرد؟ در خصوص افرادی که هنوز به تجربه‌ی بازی در نسل گذشته مشغول هستند چطور، آیا ما قابلیت بازی بین نسلی را فعال خواهیم کرد؟ این‌ها همه سوالاتی بود که با آن درگیر بودیم.

Mass Effect: Legendary Edition مس افکت

توضیحات تکمیلی و تاریخ عرضه‌ی Mass Effect: Legendary Edition

به نظر می‌رسد که BioWare علاقه‌ای به اضافه کردن این بخش نداشته است. چرا که راه‌های مختلفی را می‌توانستند برای این منظور امتحان کنند. اما به نظر در نهایت عطایش را به لقایش بخشیده‌اند. بازی Mass Effect: Legendary Edition قرار است در تاریخ جمعه 24 اردیبهشت‌ماه عرضه شود. پلتفرم‌های مقصد بازی را Xbox One, PS4 و PC تشکیل می‌دهند. لازم به گفتن نیست که بازی با پلتفرم‌های PS5 و Xbox Series X/S نیز هماهنگ است. 

بازی Mass Effect: Legendary Edition سوای بهبودهای گرافیکی گسترده، کیفیت 4K/60 و HDR را نیز ارائه خواهد داد. نسخه‌ی اول بازی مس افکت نیز به طور کلی تازه‌سازی شده است. یعنی کنترل‌های بازی بهینه شده‌اند و محیط‌های آن نیز دستخوش تغییر شده‌اند.

خب دوستان نظرتان چیست؟ برای تجربه‌ی این ریمستر مشتاق هستید؟ لطفاً با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: khc.reza@gmail.com

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها