سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی پابجی به علاوه‌ی آموزش

سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی پابجی به علاوه‌ی آموزش PUBG

زمانی که بازی پابجی (Player Unknown Battleground) در سال 2017 معرفی شد، کسی انتظار این موفقیت فراگیر را نداشت. بازی PUBG عنوانی بود که سبک بتل رویال را بر سر زبان‌ها انداخت. این بازی با ارائه‌ی یک بخش چندنفره‌ی قدرتمند و گیم‌پلی واقع‌گرایانه توانست به سرعت رشد کند. بازی هایی چون فورتنایت از این بازی الهام گرفته‌اند و وارزون نیز وام دار این بازی است. در ادامه با ساویس‌گیم همراه باشید تا سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی پابجی را به شما معرفی کنیم. شما می‌توانید این بازی بتل رویال را رایگان بازی کنید.

حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی پابجی

pubg battlegrounds system requirements

  • سیستم عامل: ویندوز 7،8.1،10 64 بیت
  • پردازنده: Intel Core i5-4430 یا AMD FX-6300
  • کارت گرافیک: NVIDIA GeForce GTX 960 2GB یا AMD Radeon R7 370 2GB
  • حافظه‌ی RAM مورد نیاز: 8 گیگابایت
  • فضای ذخیره‌سازی مورد نیاز: 40 گیگابایت

سیستم پیشنهادی برای اجرای بازی پابجی

  • سیستم عامل: ویندوز 7،8،10 64 بیت
  • پردازنده: Intel Core i5-6600K یا AMD Ryzen 5 1600
  • کارت گرافیک: NVIDIA GeForce GTX 1060 3GB یا AMD Radeon RX 580 4GB
  • حافظه‌ی RAM مورد نیاز: 16 گيگابايت
  • فضای ذخیره‌سازی مورد نیاز: 50 گیگابایت

نوشتار مرتبط:  آموزش جامع PUBG MOBILE، هر آنچه که باید درباره‌ی پابجی موبایل بدانید 

شخصیت اصلی پابجی اسلحه به دست در کنار موتور PUBG

آیا من می‌توانم بازی پابجی را اجرا کنم؟

سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی پابجی جوری تنظیم شده است که برای اکثریت کاربران PC مناسب باشد. اما شما می‌توانید تنظیمات بازی را برای داشتن تجربه‌ی بهتر بهینه‌سازی کنید.

حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی PUBG: BATTLEGROUNDS به یک پردازنده‌ی Intel Core i5-4430 یا AMD FX-6300 نیاز دارید. اما سازندگان پیشنهاد می‌دهند که از پردازنده‌ی Intel Core i5-6600K یا AMD Ryzen 5 1600 استفاده کنید. ارزان‌ترین کارت گرافیکی که قادر به اجرای پابجی است NVIDIA GeForce GTX 960 2GB یا AMD Radeon R7 370 2GB معرفی شده است. برای داشتن تجربه‌ی بهتر کارت NVIDIA GeForce GTX 1060 3GB یا AMD Radeon RX 580 4GB پیشنهاد شده است. حداقل حافظه‌ی RAM مورد نیاز برای اجرای بازی 8 گیگابایت می‌باشد. ولی چه بهتر که برای داشتن تجربه‌ی روان‌تر از 16 گيگابايت RAM استفاده کنید.

والپیپر بازی بتل رویال پابجی PUBG

با این‌که سازندگان استفاده از کارت گرافیک‌های AMD را پیشنهاد داده‌اند، اما شما می‌توانید با کارت‌های انویدیا نیز تجربه‌ی خوبی را کسب کنید. کارت‌های انویدیا پیشنهادی GeForce GTX 1060 یا 1050 GTX می‌باشند. شایان ذکر است که اگر RAM شما کمتر از 16 گيگابايت است نیاز به انجام تغییرات در تنظیمات بازی دارید.

در ادامه ما بهترین تنظیمات بازی پابجی را به شما آموزش می‌دهیم. با اعمال این تنظیمات می‌توانید مشکل نرخ فریم پابجی و سایر مشکلات بازی بتل رویال پابجی را حل کنید. بازی پابجی بتل گراند یکی از بهترین بازی های بتل رویال رایگان است. با خواندن این مقاله حل کردن مشکلات پابجی را را یاد خواهید گرفت.

نوشتار مرتبط:  آموزش جامع Call of Duty Mobile، هر آنچه که باید درباره‌ی کالاف دیوتی موبایل بدانید 

پابجی PUBG سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی پابجی به علاوه‌ی آموزش سقوط در پابجی

راهنمای تنظیمات پابجی

تمام گیمرهای pubg battlegrounds فارغ از سخت‌افزارشان نیاز دارند که FOV حالت اول‌ شخص بازی را روی 103 تنظیم کنند. همچنین موشن بلور و Vsync را غیر فعال کنید. روشن بودن این تنظیمات نرخ فریم شما را مختل خواهد کرد. تنظیم shadows (سایه) و foliage (چمن و پوشش گیاهی) روی Very Low مانع از پنهان شدن حریفان خواهد شد.

همچنین texture quality را روی Medium تنظیم کنید تا ضمن داشتن نرخ فریم بهتر در پابجی، توانایی تشخيص بازیکنان از پس‌زمینه را داشته باشید. جالب است بدانید که نیازی به تنظیم view distance روی مقادیر بالا نیست. چرا که این ویژگی فقط پردازش محیط را تنظیم می‌کند، و ارتباطی به اجزای مهمی چون پلیرها، وسایل نقلیه و غیره نخواهد داشت.

گزینه های Post-processing و Effect (جلوه‌های ویژه) بار پردازشی سنگینی دارند، بنابراین اگر مشکل نرخ فریم در پابجی دارید اول این تنظیمات را غیر فعال کنید. در ضمن anti-aliasing بالا مشکل‌ساز خواهد بود. برای داشتن تجربه‌ی بهتر این گزینه را روی Medium یا معادل آن قرار دهید. امیدواریم که بدون مشکل از تجربه‌ی بازی لذت ببرید. اگر باز هم هنگام تجربه‌ی بازی پابجی افت فریم داشتید، به سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی پابجی لایت مراجعه کنید.

در پایان اگر سؤالی داشتید لطفاً در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید. اگر مایل بودید کانال تلگرام و صفحه‌ی اینستاگرام ساویس‌گیم را دنبال کنید. همچنین می‌توانید ویدئوهای گیم پلی بازی‌های مختلف را در کانال یوتیوب ساویس‌گیم تماشا کنید.

 

5 1 رای
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها