بازی Pokemon GO در سال 2020 حدود 1.92 میلیارد دلار درآمد داشته است

Pokemon GO

به گزارش ساویس‌گیم، از زمان عرضه بازی، Pokemon GO با موفقیت خارق العاده ای روبرو شده است. و در کل، این بازی به یک ماشین چاپ بزرگ پول برای شرکت Pokemon شده است. به عنوان مثال 2019 از نظر درآمدزایی بزرگترین سال برای بازی بود. اما اکنون با مشخص شدن میزان درآمد سال 2020 این رکورد شکسته شده است.

طبق جدیدترین گزارش SuperData در مورد جنبه‌های دیجیتالی صنعت بازی‌ها برای کل سال 2020 ، Pokemon Go با درآمد دو برابر بیشتر از درآمد 2019 رکورد قبلی خود را شکست. این بازی در کل سال 2020 در مجموع 1.92 میلیارد دلار درآمد داشت. در حالی که 894 میلیون دلار آمار کلی سال 2019 بود. همچنین پنجمین عنوان پرطرفدار بازی در سال بود.

این آمار به ویژه با توجه به این واقعیت که Pokemon GO بازیی است که تمایل دارد کاملاً به فعالیت‌های خارج از منزل و تعاملات اجتماعی متکی باشد. که هر دو در سال 2020 به دلیل همه گیری کووید 19 تقریباً غیر ممکن شده است. بسیار جالب توجه و چشمگیر است.

البته، توسعه دهندگان این بازی تغییرات مهمی را در واکنش به همه گیری کرونا در بازی ایجاد کردند. تا بازیکنان بتوانند در خانه خود از بازی لذت ببرند. که به میزان قابل توجهی به درآمد بازی کمک می‌کند.

pokemon go 2020

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها