بازی Battlefront 2 توسط بیش از 19 میلیون بازیکن در دوره رایگان بارگیری شد

Battlefront 2

به گزارش ساویس‌گیم، بازی Star Wars Battlefront 2 به لطف سیاست‌های کسب درآمد که EA در ابتدا با بازی اتخاذ کرده بود، در سال 2017 موفق نبود. اما حتی منتقدین هم عقیده بودند که بازی فوق العاده‌ای در پشت این مسائل پنهان است. و طی چند سال گذشته، با اصلاحات اساسی و به روزرسانی های محتوا، آن بازی توانسته است خودی نشان دهد. اخیراً ناشر بازی، Battlefront 2 را به صورت رایگان در فروشگاه اپیک گیمز در دسترس قرار داده است. که به نظر می‌رسد تعداد زیادی از بازیکنان منتظر این اتفاق بودند.

چندی پیش EA در توییتر خود اعلام کرد که 19 میلیون بازیکن به طور رایگان این بازی را در مدت زمانی که به صورت رایگان در ویترین فروشگاه اپیک در دسترس بود‌، بارگیری کردند. بازی تیرانداز اول شخص یک کمپین تک نفره مختصر اما مناسب را ارائه می‌دهد. که یک مجموعه چند نفره کاملاً خوب را برای لذت بردن در اختیار شما قرار می‌دهد. بنابراین بازیکنان جدید در روزها و هفته‌های آینده چیزهای زیادی برای مشغول نگه‌داشتن خود دارند.

همچنین EA دیگر مجوز انحصاری مجوز جنگ ستارگان را نخواهد داشت، اگرچه آنها گفته‌اند که چندین بازی جنگ ستارگان را در دست ساخت دارند. به اعتقاد بسیاری یکی از آن‌ها دنباله Jedi: Fallen Order است. در همین حال، یوبی‌سافت روی عنوان جهانی جنگ ستارگان کار می‌کند، در حالی که گزارش‌های اخیر حاکی از آن است که نسخه جدید Knights of the Old Republic در دست ساخت است.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها