تماشا کنید: تریلر هنگام عرضه‌ی Hitman 3 سرشار از هیجان و آدرنالین

hitman 3

به گزارش ساویس‌گیم، جدیدترین ساخته‌ی IO Interactive فردا عرضه خواهد شد. بازی Hitman 3 در اول بهمن‌ماه منتشر می‌شود و پایانی خواهد بود بر سه‌گانه‌ی جدید مأمور 47. ما نمایش‌ها و تصاویر زیادی از این بازی جذاب مشاهده کرده‌ایم. و این هم یک تریلر هنگام عرضه‌ی جذاب و پر هیجان که در پائین قابل مشاهده است.

مأمور 47 در مکان‌های Dubai, Dartmoor و Chongqing مأموریت خواهد داشت. و علاوه بر این موارد برلین، مندوزا و کوه‌های کارپاتیان نیز هستند. بازی Hitman 3 علاوه بر سلاح‌های همیشگی ویژگی‌های جدیدی چون Persistent Shortcuts و دوربین جدید نیز خواهد داشت. دوربینی که گشت‌وگذار و بررسی اطراف را هموارتر می‌کند.

باری Hitman 3 برای پلتفرم‌های Xbox One, Xbox Series X, Xbox Series S, PS5, PS4, PC, Nintendo Switch و Google Stadia عرضه خواهد شد. یک نکته‌ی جالب این‌که IO Interactive از موضع قبلی خود کوتاه آمد. آن‌ها پیش از این گفته بودند که برای تجربه‌ی مراحل هیتمن 2 در Hitman 3 کاربران PC باید مجدد بازی را تهیه کنند. این موجب نارضایتی و اعتراض کاربران شد. خوشبختانه اندکی پیش اعلام شد که نیازی به این کار نیست. و کاربران PC همانند سایر کاربران قادر به لذت بردن از تمامی مراحل بازی هیتمن خواهند بود.

دانلود با کیفیتSD| دانلود با کیفیتHD| دانلود با کیفیتFULLHD

تماشا به صورت تمام صفحه

خب دوستان نظرتان چیست؟ برای تجربه‌ی هیتمن مشتاق هستید؟ لطفاً در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: khc.reza@gmail.com

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها