عرضه بازی ورزشی Riders Republic به تاخیر افتاد

Riders Republic

به گزارش ساویس‌گیم، بازی Riders Republic ساخته یوبیسافت به تاخیر افتاد. به جای عرضه در تاریخ 25 فوریه مصادف با برای عرضه این عنوان ورزشی برای عرضه در تاریخ نامشخصی در امسال تنظیم شده است. در توییتی جدید، توسعه دهنده بازی گفته است این زمان اضافه به تیم ما این فرصت را می‌دهد که بهترین و سرگرم کننده‌ترین تجربه را برای کاربران ارائه کنند.

بازی Riders Republic معرفی شده در مراسم یوبیسافت در سپتامبر 2020، یک بازی بزرگ ورزشی چند نفره است. با تجربه فعالیت‌های متفاوت ورزشی مانند اسنوبرد، موتور سواری کوهستان، پرواز با وینگ سوئیت و سایر موارد است. شاید بهترین بخش بازی مسابقات گروهی است که ممکن است بیش از 50 بازیکن همزمان را در بر داشته باشد. این بازی همچنین بخشی به عنوان بخش داستانی دارد و محیطی جهان باز که در پارک ملی ایالات متحده قرار دارد.

بازی Riders Republic قرار است برای ایکس‌ باکس وان و پلی‌استیشن 4 در کنار ارائه برای کنسول‌های ایکس باکس سری اس/ایکس، پلی‌استیشن 5، رایانه‌های شخصی و گوگل استدیا عرضه شود. با وجود اینکه بازی برای کنسول‌های نسل قبل با کمی افت نسبت به نسل فعلی است. برای مثال در مسابقات بزرگ صرفاً می‌توان تا 20 بازیکن همزمان داشت. براساس تاریخ انتشار جدید، در ماه‌های آینده منتظر جزئیات و اخبار بیشتر از ساویس‌گیم باشید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها