بازی Animal Crossing: New Horizons در صدر جدول فروش بازی در فرانسه

Animal Crossing: New Horizons

به گزارش ساویس‌گیم، بازی Animal Crossing از زمانی که برای نینتندو 64 در ژاپن عرضه شد، همیشه یک سری بازی محبوب بوده است. با این حال، محبوبیت به تدریج با هر عرضه نسخه جدید در حال افزایش است. و جدیدترین نسخه از این بازی با نام New Horizons ، در این زمینه بسیار خوش درخشیده است. تا پایان سال گذشته، این بازی بیش از 26 میلیون نسخه فروخته بود و به طور مداوم در بالای نمودارهای فروش در مناطق مختلف قرار داشت. اکنون کشور دیگری را نیز فتح کرده است.

همانطور که توسط اسکار لمیر از سایت فروش فرانسوی Ludostrie شرح داده شده است. در سال 2020 بازی Animal Crossing: New Horizons در صدر نمودار فروش برای فرانسه قرار گرفت. همانطور که می‌بینید، آنچه که آن را بیش از پیش قابل توجه می‌کند. در 12 سال گذشته FIFA ، Call of Duty یا Grand Theft Auto در آن جایگاه دیده شده است.

از آنجایی که FIFA از سال 2014 به طور خاص در جایگاه نخست جا خوش کرده بود. هنگامی که یک بازی بتواند این حضور را تغییر دهد، مخصوصاً وقتی که فقط در یک پلتفرم باشد. کار بسیار بزرگی کرده است.  بازی Animal Crossing: New Horizons هم اکنون به صورت انحصاری برای نینتندو سوییچ در دسترس است. جدول برترین بازی‌های هر سال را در انتهای این مطلب مشاهده کنید.

برترین بازی‌های فرانسه 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها