جدیدترین اظهار نظر مایکروسافت در خصوص مشکلات کنترلر Xbox Series X

XBOX SERIES X

به گزارش ساویس‌گیم، سخت‌افزار جدید همیشه هیجان‌انگیز است. اما همانطور که می‌دانید نسخه‌های اولیه‌ی یک سخت‌افزار معمولاً با مشکلاتی همراه هستند. به عنوان مثال PS5 یک معضل آزاردهنده داشت که مانع از به‌روزرسانی بازی می‌شد. مایکروسافت هم مشکلات مربوط به خود را دارد. مشکلاتی که از آن‌ها با خبر است.

رسانه‌ی The Verge سراغ مسؤلان مایکروسافت رفته تا از آن‌ها درباره‌ی دغدغه‌ی این روزهای کاربران Xbox Series X سؤال بپرسد. به نظر می‌رسد که کاربران زیادی با کنترلر Xbox Series X مشکل دارند. مشکلاتی از قبیل وصل نشدن، قطع شدن گاه و بی‌گاه و عمل نکردن دکمه‌ها.

مشخص نیست که این مشکل تا چه حد شایع است. نکته‌ی جالب هم اینجاست که این مشکل فقط گریبان کاربران Xbox Series X را گرفته و نه Xbox Series S. مایکروسافت در پاسخ به همین بسنده کرد که از موضوع آگاه است. و در تلاش است تا آن را برطرف کند.

در حال حاضر تنها کاری که می‌شود کرد، صبر کردن است. امیدواریم که هر چه زودتر بتوانند این معضل را برطرف سازند. ناگفته نماند که چندی پیش مایکروسافت بخاطر این مشکلات دادگاهی شد و عده‌ای بخاطر مشکلات سخت‌افزاری از این شرکت شکایت کرده‌اند.

خب دوستان نظرتان چیست؟ بهتر است قبل از خرید دستگاه جدید به این موارد توجه کنید. لطفاً اگر نظری دارید در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها