قطعات موسیقی مجموعه‌ی Persona روی سرویس‌های Spotify و Apple Music

Persona

به گزارش ساویس‌گیم، مجموعه‌ی پرطرفدار Persona همیشه هواخواهان خود را داشته است. اما با عرضه شدن نسخه‌ی پنجم و نسخه‌ی بهبود یافته‌ی آن یعنی Persona 5 Royal به نظر می‌رسد که ماجرا وارد فاز جدیدی شده است. افراد زیادی به تجربه‌ی این فرانچایز علاقمند شده‌اند و موسیقی آن نیز مورد توجه قرار گرفته است. مجموعه‌ی مذکور همیشه قطعات گوش نوازی را داشته است و حال شما می‌توانید این قطعات را روی سرویس‌های استریم نیز داشته باشید. البته ظاهراً در حال حاضر دسته‌بندی آن‌ها حسابی گیج‌کننده و درهم است.

همانطور که گفتیم به شکل غیر منتظره‌ای موسیقی‌های مجموعه‌ی پرسونا به سرویس‌های Spotify و Apple Music اضافه شدند. این فقط شامل موسیقی‌های نسخه‌ی 3 تا 5 نیست. خیلی از عناوین فرعی این فرانچایز نیز حضور خواهند داشت. موسیقی عناوینی چون Persona Q و Persona 4 Arena نیز در این بین هستند.

شاید برایتان جالب باشد که موسیقی پرسونا 2 نیز در دسترس قرار گرفته است. همانطور که می‌دانید سبک بازی از پرسونا 3 به بعد حسابی دست‌خوش تغییرات شد و دو شماره‌ی نخست این فرانچایز عموماََ مورد بی مهری قرار گرفته‌اند. با این حال هنوز خبری از موسیقی Persona 1 نیست.

متأسفانه در حال حاضر قطعات موسیقی دسته‌بندی بدی دارند و اکثر آن‌ها برچسب ژاپنی دارند که انتخابشان را بسیار سخت کرده است.

شایان ذکر است که بازی Persona 5 Strikers قرار است به زودی برای پلتفرم‌های PS4 و نینتندو سوئیچ عرضه شود. به عبارت دقیق‌تر علاقمندان می‌توانند در تاریخ 23 فوریه مصادف با 5 اسفندماه به تجربه‌ی این بازی بپردازند.

خب دوستان نظرتان چیست؟ از طرفداران این مجموعه هستید؟ لطفاً با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

مطالب پیشنهادی:

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: khc.reza@gmail.com

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها