صفحه‌های شخصی‌سازی شده‌ی PS5 به‌زودی توسط dbrand عرضه خواهند شد

PS5

به گزارش ساویس‌گیم، از همان زمانی که مشخص شد صفحه‌های PS5 قابل جدا شدن و شخصی‌سازی هستند، همه به دنبال این بودند که سونی کی از این قابلیت و صفحه‌های جدید رونمایی خواهد کرد. با این‌که این اتفاق دیر یا زود رخ خواهد داد، اما ظاهراً شرکت‌های شخص ثالث زودتر دست به کار شدند. البته این شرکت‌ها مجوزهای لازم را کسب کرده‌اند و به زودی شاهد لوازم جانبی ساخت آن‌ها خواهیم بود.

شرکت شخص ثالثی به نام dbrand به تازگی در ردیت حاضر شده است و به طرفداران خبر عرضه‌ی صفحه‌های شخصی‌سازی PS5 را داده است. تا بدین جای آن‌ها فقط رنگ مشکی مات را به نمایش گذاشته‌اند. که البته بسیار زیبا به نظر می‌رسد. dbrand می‌گوید که ساخت این صفحه‌ها به زودی آغاز خواهد شد. ولی آن‌ها فعلاً پیش‌فروشی نخواهند داشت. تا زمانی که مدل‌هایی را در انبار تورنتو آماده کرده باشند.

PS5 DBRAND

dbrand طعنه‌‌ای به CD Projekt RED نیز زده‌اند و گفته‌اند: اگر سی‌دی پراجکت رد چیزی به ما آموخته باشد، آن چیز این است که قبل از اتمام ساخت محصول آن‌ را نفروشیم! این شرکت همچنین از موفقیت این صفحه‌های شخصی‌سازی صحبت کرده‌اند و به تجربه‌ی خود در این خصوص اشاره کرده‌اند.

با توجه به حجم بالای قابلیت شخصی‌سازی PS5، این نکته چیزی است که خیلی‌ها منتظر آن هستند. بیایید امیدوار باشیم که زمان زیادی تا عرضه‌ی آن باقی نمانده باشد و تا آن زمان موجودی PS5 نیز سامان گرفته باشد.

خب دوستان نظرتان چیست؟ این قابلیت PS5 را چگونه ارزیابی می‌کنید؟ لطفاً با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله

رضا خلف چعباویمشاهده نوشته ها

Avatar for رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها